ememelie

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Emelie - 1 juni 2009 21:36

Idag har det varit skola, det gick ganska fort fatiskt. Sprang och letade Ola när jag kom till skolan så jag var sen till NOn, men men. Sen hade vi slöjd, svenska och so. Fick igen SOprov och boken om mig. Boken om mig blev förvånansvärt dåligt betyg på, G+, hade hoppats på VG och jag tycker att det var ett VGarbete, men Sörböleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... Soprovet fick jag VG på, kändes bra iaf. Sen efter skolan for jag hem, tog det lugnt och sen for jag och kollade på träningen halv 6, när vi slutade såg jag Linus komma cyklande :O Så jag hann pussa på han med ;$ Sen hade han träning och jag, Signe, Sofie och Tove for till Gothia-mötet med föräldrarna, de va soft :D Vi fick veta massa och nu är jag verkligen peppad!

Jag är så sjukt peppad, kommer bli AWESOME! Den 11 juli drar vi iaf, far hem den 17onde, och ja, kommer hem den 18onde. Hoppas det kommer gå bra för oss iaf, de tror jag. Det kommer bli hur bra som helst att fara på Gothia med världens bästa lag! TAGGA BRUDAR :D:D:D:D:D:D:D Det är exakt 40 dagar kvar, INTE MYCKET! Spara pengar blir det nu, OJA!Nu ska jag göra iordning nåt att eeeta sen ska jag se Project Runway, PZ


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards