ememelie

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Emelie - 9 juni 2009 18:54

Funderar på min "outfit" till imorn, alltså brännbollsturneringen. Vi har tema färgglatt, man får alltså inte ha svart elr nån sån färg. Så de är bara att ta massa kläder i olika colours och mixa liksom. Resultat=fult men we like it. Vi ska träffas på skolan innan och fixa allt, funderar på nåt sånt:

Skulle va fett jävla coolt, frågan är om de ger nåt att ha nånting snajsigt när man ska spela brännboll:] Men vi får väl se hur det blir. Ska iaf ha tights, nån kjol/tröja elr nåt och nå strumps som är, ja, jättefula. Det här kommer bli känt som: Dagen då alla i 8C såg ut som tap. Elr nåt, men kul kommer det bli. Jag har letat lite grejer att ha på sig, finns några alternativ

Kommer väl se ut som nåt sånt i håret också om jag har tur, har jag otur, så har jag rosa hår på skolavslutnigen. FYFAN VA FETT! :D:D:D:D:D:D Känns som att jag kommer sticka ut LIIITE då. Aja, jag är iaf jättetaggad på brännboll :] Hoppas min klass är det också, TAGGA BRIDDZ!!!!!!!!!!!!!

Av Emelie - 9 juni 2009 17:15

Vi hade litteratur på morronen, sen franska, vi fikade massa gott :] MUMS! Sen hade vi hål, i en timme och 20 min. Gympa där vi hade dans, INNE :( Sen hade vi lunch, matte där vi bara pratade. Sen hade vi engelska, och då sprang vi iväg och frågade om vi kunde köra brännboll ist, och det gjorde vi. Först inom klassen, sen mot 8F, vi vann såklart :] Sen gick vi in och såg fjällenfilmen, sen slutade vi och jag moppade hem, sen for jag på stan. Jag köpte:


  • Strumps till avslutningen
  • Sprayfärg till håret inför BRÄNNBOLLEN! (Ja vi är jävligt seriösa och vi älskar det)
  • Hårspray(Dyr från Attityd :( :( :( :()

Sådär ja, det vart bara snabbt på stan. Nu ska jag fixa grejer inför imorn, elr ja kläder. Hatar att hitta kläder som man "måste" ha. Brännbollsturneringen börjar kvart i 9 på Nyckelpigan, 8 ska vi samlas på skolan och göra oss klara. SEN SKA VI KICKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Blir nog hur bra som helst. Sen är det fotbollsmatch, 9orna mot lärarna. Och sen slutar vi. Sen går jag inge mer skola! Sluuuttt för min del! Jag taggar skolavslutning juuu :] Samling kl kvart i 6 på torsdag med kören, sen börjar avslutningen halv 7. GR8! Nu ska jag iaf göra nåt annat, hare kung, PZ


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards