ememelie

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Emelie - 23 juni 2009 23:26

tjenis penis

Näe okej skämta ba, HEJ :D IKVÄLL har jag varit med Matilda. Vi åkte runt lite, sen for vi och kollade på Linkes träning, vi skulle vara med Jeppe sen, så vi skulle dit och prata med han och bestämma vars vi skulle vara osv. Sen for vi ut med moppen, IGEN och när Jeppe ringde och sa att han var klar så for vi till han. Där var Pone, Jeppe och Jeppe. Så vi for ut och chillade, vid en lekpark lalalala kulkul, trevligttrevligt med roligt folk :D Sen drog jag hem efter 3 samtal hemifrån och 1 sms. Så nu är jag hemma, och nu har jag tråkigt. Ska väl se film elr nåt. Och imorn ska jag kanske och bada, sen på kvällen blir det EVENTUELLT Linus, Matilda och Viktor, iaf Linus, det är helt säkert iaf. Sen får vi se vad som händer. Men nu ska jag gå till vardagsrumemt där Anna och Sara sitter, ska kolla vad dom gör för naage, annars blire film. Vi hööörs 2morrow, PZ

Av Emelie - 23 juni 2009 16:30

Glömde ju lägga ut bild



Av Emelie - 23 juni 2009 16:16

Om exakt 30 dagar far jag till Kroatien! Vi ska bila ner till Stockholm, vara där nån timme, sen går planet till Kroatien! Vi ska till Makarska Rivieran och bo på Hotell Meteor. Och DÄR blir man brun kan jag lova, ska steka SJUKT mke och vara niggahchild när jag kommer hem. Den resan kommer nog innehålla MYCKET sol iaf, snorkling, båtturer och massa mat, det blir ju inte bättre! Far typ 3 dagar efter Gothia, så de blir lite snävt, men aja :D

Av Emelie - 23 juni 2009 15:58

Jag är sjukt nervös för träningen idag, helt ärligt. Skadar jag mig missar jag Gothia, kan inte få ut den fucking tanken ur huvet. Då är det kört helt enkelt... FYFAN, får typ akta mig för allt och alla och typ trippa runt på planen och vara rädd för allt. Näe men såklart inte, de är väl bara köra antar jag... En och en halv timme kvar och jag sitter redan och är nervös? Ajaaaaaaaaaa okej TAGGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!

Av Emelie - 23 juni 2009 15:08

vart en snabbis på stan iaf. Linne, ögonskugga och ring blev det för mig. Snart ska jag äta, och ladda för träning ikväll. Är lite halvnervös för min fot, vill verkligen inte stuka den igen innan Gothia, nu har den blivit så bra att man kan springa på den iaf, nu gäller det bara att de inte händer igen. Aja, vi får hoppas på det bästa, eller hur :D? Nu blir det mat, PZ!

Av Emelie - 23 juni 2009 13:42

och NU, staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan 


Av Emelie - 23 juni 2009 13:11

Har duschat nu iaf, och ska fixa mig lite å sådär :D Måste vänta tills mamma kommer tillbaks från att ha varit ute med Mio, då ska hon sätta in pengarna på kontot :D SMINKSHOPPA :D Blir nog fetnice. Men nu slipper jag stressa in iaf, som jag hade tänkt göra. Så nu hinner jag gott och väl torka håret och allt de där :D De är ju fetnice väder också, tänkte kanske Vitberget, men jag pallar inte det känner jag.


Ska på premiärträning ikväll också, har varit borta länge,

VÄÄLDIGT länge. Vet att jag kommer ha sämst kondis i laget nu och allt, börja från botten helt enkelt. Får träna jättemke nu inför Gothia, både fotbollsträningar sen vara ute och springa, styrketräning och äta bra såklart. Sen är de bara att tagga Gothia, det är ju snart ju! Är jättetaggad, hoppas att Felle ska med, har inte hört så mke av henne, men jag hoppas verkligen att hon ska följa med oss. Men nu måste jag gå och torka håret, har ingen tid att skriva egentligen, PZ!

omg

Av Emelie - 23 juni 2009 12:41

Angelica min kusin kommenterade och sa att hon tyckte att The Uninwited var kass... Tycker itne jag :( Men lite wannabe The tale of Two Sisters, kan jag erkänna, men den var ändå jättebra.


Nu har jag plockat ihop på mitt rum, och damsugit, och nu ska jag vaska också, sen får jag mina barnbidragspengar. Ska på Kicks och köpa smink. MÅSTE verkligenha ny ögonskugga för de första, för min Dior har SPÅRLÖST försvunnit, inte kul... börjar undra vars den kan vara för det är inte jag som har slarvat bort den, det vet jag helt säkert. Så det ska jag köpa, sen puder, foundation och lite sånt smått och gott. Sen ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, vi får se helt enkelt. Hör av eeeeeeeeeeeeeeer :D

0768088507! Men nu ska jag hoppa ini duschen, sen ska jag på stan. Vi ses väl, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards