ememelie

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Emelie - 21 juni 2009 18:00

Såg nyss det här programmet : Paris Hilton, My new BFF

Haha typ det fulaste jag har sett! Asså vars tog dom bra serierna vägen? Fyfan så jävla risigt programm!!!!!!!!! Absolut det värsta jag har sett, fattar inte ens hur dom kan sända nåt sånt. Momma's Boys är 500 gånger bättre :$


Nu sitter jag och väntar på Matilda som kommer snart, vet inte riktigt vad vi ska göra än, men det är ju sommarlov och allt och det finns all tid i världen så :D Får se om de blir nåt med Linke och hans dudes, annars blire väl girl's night. Elr så är vi med några dudes härifrån, vi får se helt enkelt! Nu ska jag byta kläder och sminka mig. Sen far vi ut, hare bäst, PZ

Av Emelie - 21 juni 2009 16:32

Har varit ute och kört moppe, naaajs weather! Ikväll ska jag vara med Matilda, vi får se vad vi hittar på. Vi var typ taggade på brännboll, slå en pling om ni vill joina 0768088507


Nu ska jag äta iaf, smsa om de är nåt,PZ!

Av Emelie - 21 juni 2009 15:06

hatar det här, bara hatar det...

ibland önskar man att man bara kunde dra från

de här stället och aldrig komma tillbaks

Av Emelie - 21 juni 2009 12:33

Är fan sjuuuukt trött, och har ont i kroppen. Tälta är mys, men bekvämt, njassi :] Jag vill göra nånting, men jag vill ändå sova :( Ska nog höra med Matilda om vi ska göra nåt sen, jaja vi får väl se vad som händer.



I swear I'll always be strong

And there's a reason why

I'll proov to you we belong

I'll be the wall that protects you

From the wind and the rain

From the hurt and the pain

Let the one you hold be the

one you want, the one you need


When it's love you make

I'll be the fire in your night

Then it's love you take

I will defend, I will fight

I'll be there when you need me





??

Av Emelie - 21 juni 2009 11:21

Okej, kommer inte liksom skriva direkt frågestund,

men om ni vill fråga nåt så är de bara att fråga på

och kommentera det här inlägget, nu ska jag se film

TJING!

Av Emelie - 21 juni 2009 11:19

bambambaaaa!

sådeeerja

Av Emelie - 21 juni 2009 11:01

Japp, nu är jag hemma! Linus kom hit, kanske vid 9 nån gång. Sen for vi ut och letade ställe där vi kunde tälta på. Och vi hittade en kung ställe typ vid Falket i en glänta, löövli :D Så vi satte upp tältet och gjorde klart, sen for vi hem till mig och såg skräckis. På vägen hem träffade vi Erik Ljungholm, Matilda, Jeppe, Pone och Emma som hade badat i Falket, så vi stod och pratade med dom ett tag också. På vägen till tältet igen, vid 12 kanske träffade vi Erik Ljungholm som var påväg hem igen, så vi skjutsade hem han.


Och ja, sen var vi i tältet, spelade kort, åt godis och pratade och myste. Det var hur kul som helst iaf! DU ÄR BÄST ÄLSKLING :*<3 Sen packade vi ihop och moppade hemåt, och nu har han farit hem och ätit osv, sen har han match tralalala lycka till :D Idag ska jag nog, sova... elr fara på jakt efter en jeansjacka elr nåt :O Vi får se helt enkelt, + att barnbidraget har kommit! JIPPIE! Okej, ska inte shoppa nå mer nu... Men, nu ska jag gå och äta nå frullebulle och sen ska jag nog bara chilla och se film nu på dan, senare får vi se helt enkelt! Hare kung, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards