ememelie

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Emelie - 11 juni 2009 21:44

Tänkte bara säga att NU är skolan SLUT! SJUKT HÄRLIGT!


NU KOMMER:


  • Ledare för musikläger på söndag med soft folk!
  • Gothia om EXAKT en måndag!
  • Stadsfesten
  • Semester, utlandsresa
  • Eventuellt PDOL
  • Sen massor med kvällar ute med kompisar, tälta, bada, sola, och allt det där. Sjukt härligt!

Nu ska jag ut tror jag med folk, ska ringa Matilda iaf. Annars blir det att typ sova, ska ju till Brännans skolavslutning, 20 över 8 imorn. Observera, 20 ÖVER 8!!!!!!!!! Helvete va tidigt, men sånt får man leva med. Nu ska jag byta om och allt iaf, ha en KUNG avslutningskväll, PZ

Av Emelie - 11 juni 2009 14:51

1. Är du singel nu? ONEJ
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? långaaaa!
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jaaaa!
4. När hade du sex senast? sånt skriver man inte...
5. Har du kört oskyddat nån gång? sånt skriver man inte heller
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? japp
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? nej
10. Haft sex på fyllan? nejnej
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det?  nej
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? JA KLART
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? har som inga gamla
14. Somnat gråtande pga kärleken?  JA
15. Varit otrogen? aldrig!
16. Ångrade du dig? har inte varit det
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? sammanlagt 14 månader!
18. Har du någonsinn varit kär?  jag är kär nu
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? vet inte :D


KOMPISAR
21. Har du nån bästa vän? japp
22. Är du ofta med dina vänner?  när jag kan
23. Vad brukar ni hitta på? allt
24. Bästa minnet med nån vän?  allt med matilda typ :D
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Matilda, Sandra Wallin, Richard, Elias, Jeppe osv :D
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? antagligen? :D
27. Har du hatat din bästa vän? nej
28. Litar du på din bästa vän? jaaa
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? venne
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta?  ja
31. Vart bor din bästa vän? atorp :D
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? inte om varann
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? vit lögn isf
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? säkert
35. Ljuger du för dina vänner ofta? nej
36. Vilken kompis var du senast med? matilda
37. Har du många kompisar i din klass? ja, bara killar typ (A)
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Jonte, oscar, jeppe, gurra
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Sthina, Moa :D

SISTA SOM
40. Du fick en puss av? Linus<3
41. Sov med dig i samma säng? Linus<3
42. Du delade ett riktigt skratt med? Linus<3
43. Du gick på bio med? Matilda!
44. Du höll i handen? Linus<3
45. Du gick på stan med? Mamma :]
46. Delade en pizza med dig? men delar itne
47. Du ringde? Anna
48. Skickade ett sms till dig? Linus :*<3
49. Du kramade? Linus <3
50. Gjorde dig lite besviken?vet inte
51. Gjorde dig mycket besviken? vet inte
52. Du skrev med på msn? Ida Dahlberg
53. Du snackade skit om? vet inte
54. Du åkte bil med? anna, mamma, pappa mormor :D
55. Gav dig en komplimang? Anna imorse antar jag?
56. Du kollade på film med? Linus igår :]
57. Du åt med på resturang? SKA GÖRA DET NU! Med tha family
58. Betalade något åt dig? mamma :]
59. Grät inför dig? vet inte rikigt

Av Emelie - 11 juni 2009 14:39

GRATTIS ANNA!!!!


Har varit mingelfotograf åt hennes klass ungefär, slutade med att jag fick åka deras flak runt stan, SOFT! Rolig klass iaf ;) Så nu har jag pepprat bilder och sådär, och sen åkte vi hem. Nu ska vi och äta middag om 40 min, GOTT! Är hungrig :$ Sen ska jag hem och panika och fixa till mig. Sen bär det av till kyrkan, är jättepepp :D Vi får väl se hur det går :] Hoppas vi kommer öva innan också en gång, that's all I need. Men nu ska jag gå ut med Mio en sväng, sen ska jag börja fara snart, PZ

emo

Av Emelie - 11 juni 2009 11:16

SNÄLLA BLI BRA VÄDER?????????


Har varit på stan, köpte blommor, kort, lashes osv. Alltså det sista innan examen :D Var nyss på Coop med moppen också, när jag vände på moppen mot bilen så såg jag att det var punka på framdäcket på bilen. TAAAJMING. Sen for jag och köpte de jag skulle och nu har vi gjort iordning lunchen och nu ska jag typ hoppa in i duschen :D Sen ska vi iväg och typ skrika" YEEEY ANNA" elr nåt, kommer nog bli kul :D Sen ska vi äta, JATACK. Sen ska jag hem och panika och fixa mig amagaaad. Är typ redan stressad så, har egentligen inget tid att sitta vid datorn så, ska kila vidare! PZ

Av Emelie - 11 juni 2009 08:33

Jag har som sagt ledigt idag, var ändå tvungen att gå upp vid 7 och fixa Annas hår. Och nu har hon farit iväg till skolan, ja för sista gången då :) Vid 12 elr 1 ska vi och kolla på Kyrkan när deras "avslutning" är klar, så det blir nog bra. Sen ska vi och äta lite senare och sen måste jag hem och fixa mig innan avslutningen. Har funderat på frisyr, men vet faktiskt inte vad jag ska ha för nåt :O Har funderat på nåt sånt här:

Rätt vanligt, funkar nog bra :) Orkar inte göra nån typ jätteuppsättning som tar hundraelva år att göra, NATURLIGT FÖR FAN. Sen klänningen då, och sen dom svarta skorna, jag har JÄTTEONT i min högra fot som är stukad och det vart värre efter brännbollen. Så det blir intressant hur det kommer gå att gå i dom, inte bra tror jag. Kommer ta mega ont, och sen måste jag stå i kyrkan i typ 2 ½ timme i dom, SMÄRTA.


Igår var jag med Linus, vi såg fotboll ;$ Sen fick jag en tshirt av han, som var full med blondinskämt, sen en bild på mig i mitten där det står: Hej, jag är blondin. Mycket gulligt, tack jag älskar dig :*<3 Sen lyssnade vi på en skiva som han hade vunnit och sen åt vi jordgubbar och glass innan jag for. JAG ÄLSKAR DIG :*<3 Sen for jag hem och sov typ :$


NU har jag typ inte tid att sitta vid datorn, ska på stan en sväng typ. Ska hjälpa mamma att välja blommor åt nån, sen ska jag köpa de sista till avslutningen i smink och hårväg. Annars är allt klart. Sen efter skolavslutningen blir det nog att vara med Sörbölefolket, PARTYPARTY! Och imorn ska jag på Brännans skolavslutning antar jag. Sen efter det, NOOO idea. Men nu ska jag göra annat, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards