ememelie

Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Emelie - 2 juni 2009 17:32

Försov mig en halvtimme, jag är såååååååååååå duktig :D Sen hade jag språk, lunch, engelska och so. Har inte varit brydd i skolan idag alls. Sen cyklade jag hem. När jag kom hem, så kom mamma viftande med ett papper där jag hade fått en "VIP inbjudan" till musikläger. Alltså har jag blivit erbjuden att komma och vara ledare på ett musikläger på Mobacken i, 3 dar tror jag det var? Så de blir nog najs.


Nu ikväll har jag träning, missar den också då för min fot, KUUUL, nej. Tänkte fara och kolla elr nåt men den är på Sjungande, så javet inte riktigt. Också saknar jag Linus, inte kul :( Han har slut gratis till å me :( EMO Min cykel är sönder, moppen är inne på lagning för relläet har gått sönder, datorn är krashad. Mitt liv går ju under? Nej skoja :] Men de känns lite tungt faktiskt, ska försöka hitta på nåt ikväll iaf. PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards