ememelie

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Emelie - 4 juni 2009 19:01

Matilda tipsade om att det var halva priset på hela Bik Bok :O Även det nya sortimentet, det som nyss har kommit in :O SICK! Har sprungit runt och letat grejer som en galning ;$ Resultatet blev:


  • Klortvättade jeans, STUPRÖR(L)
  • Vitt linne
  • Knallrosa/lila klänning, med volanger, ska INTE!!!!!! ha vit klänning på skolavslutning, det är förbjudet, OCH TRÅKIGT!!!!!!!!!!!

Sen vart de saker till Anna också, hon kommer hem från Stockholm imorn :D Jag ska lägga in bilder sen på mina köp, för nu funkar min dator också, INTERNET MED! Så nu är HELA min dator back on track. Nu ska jag snart åka iväg på min kära moppe som också är tillbaks till Linus, ÄLSKLING :* Skriver mer sen, PZ!

Av Emelie - 4 juni 2009 16:47

Datorerna slutade funka igår pga av det där grejset med Skellefteå Kraft, nu funkar iaf mammas dator. Igår hade jag tacokväll med klassen, vi åt osv, riktigt bra blev det och mke pengar tjänade vi :D Sen kom Linus dit, sen körde vi hit och kollade på film och myyyste :] Jag tvingade på han att se Sex and the City, min efterlängtade film ;$ Idag har vi haft vanliga lektioner, fast vi såg Oliwer Twist på engelskan, och vi fick äta godis också :O Resten av dagen var... seg? Och sen körde jag hem, såg Top Model finalen, och har kört moppe :D


Nu ska jag äta nåt, vet inte va de blir och sen ska jag vara med Linus, för vi har 3 MÅNADER IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag älskar dig!(L) Och nu ska jag duscha, sen ska jag kanske dra och kolla på Lirridudes_ träning, PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards