ememelie

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Emelie - 12 juni 2009 17:07

2NIGHT!Duscha>fixa mig>prata med Linus>fara till bushen? 

VAD SKA JAG HA PÅ MIG IKV?
mitt vanliga problem, beslutsångest

Av Emelie - 12 juni 2009 12:36

( ) Du tar foundation på läpparna (Fyfan ni som har det, sluta innan det är försent säger jag bara.)
( ) Du använder läppglans.
( ) Du tar flera lager puder på dig
(x) Du använder mascara
( ) Har rökt/röker
( ) Du använder ögonskugga som har färgen vit.
(/) Du är blond/vit(Jag är väl, typ blond? Har varit fult äckligt blond men den tiden är loong over:))
(x) Du brukar ofta säga hon bah/han bah
( ) Du är full minst 3 ggr i månaden
( ) Du är medlem på bilddagboken
() Du använder mkt rosa
( ) Du är medlem på lunarstorm
( ) Du har en rosa mobil
( ) Du posar ofta på dina bilder.
( ) Du brukar skolka från gympan
( ) Du gillar bebisremixade låtar/techno
( ) Du brukar ofta kramas med dina kompisar när du träffar dem
() Du har mer än 3 par string
( ) Du brukar byta ut är mot e eller ä
( ) Du brukar säga eeeuoe till äckliga saker
(x) Du skickar ofta sms.
(x) Andra har kallat dig för fjortis
( ) Du brukar säga håll käften!
(x)Du brukar shoppa på H,M Lindex m.m
( ) Du älskar söta trosor
( ) Du älskar örhängen
( ) Du brukar skrika emo!
(x) Du använder ofta de här smileysarna: <3
(x) Msn är jättebra.

Antal poäng: 7,5

0-8 Inte Fjortis
8-10 Lite Fjortis
10-29 FJORTISVARNING!!!!


BRA JOBBAT EMELIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Av Emelie - 12 juni 2009 12:21

Haha, riktigt snyggt! Skelar och allt typ :D Bild från Idas blogg, www.idaadaa.blogg.se :D Lirridude var taggad på att vara med ååå de :D

Klicka f�r att st�nga bilden

Alla var ju riktigt finfina, ägda bara som fick sommarlov en dag efter oss ;) Näe men var och kollade iaf, var uppe tpy halv 8, som en zombie elr nåt. For till kyrkan och kollade på avslutningen och sen minglade man typ runt lite :D Träffade Jonna och Sthina, 2 st som inte var med på avslutningen som var och kollade. INGEN orkade följa kl 8, och tro de elr ej, men jag förstår dom. Nu ska jag iaf iväg till stan tror jag. Ska höra när Anna kommer hem också. Nu blire ringa pappsen, PZ


Av Emelie - 12 juni 2009 11:17

PEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENGAR :(?

Av Emelie - 12 juni 2009 10:37

Vill sova nu, men jag måste gå ut med Mio och allt, känns jobbigt. Vore bra om Anna gjorde NÅT, ist för att vara borta hela tiden så jag får göra allt. Och av mobilen har hon också, kuuul. Nu ska jag sova sen ska jag gå ut med Mio, sen äta och efter det blir det stan. PZ

Av Emelie - 12 juni 2009 10:07

Kollar på bilder från skolavslutningen, ärligt nu, jag var sur på alla bilder. Okej inte så konstigt kanske, men KUL? Måste man se sur ut för att man är sur? :$ Aja, nästa år går vi ut 9an, och då är det inget år kvar på Sörböle, då lovar jag att jag inte kommer vara sur, FOSHO, PZ

Av Emelie - 12 juni 2009 10:01

Var nyss på Brännans skolavslutning, dom fick betyg och allt det där. OCH DOM HADE BÄTTRE VÄDER ÄN OSS :( Sånt får man ta, det var trevligt iaf. Ingen var peppad på att dra dit så tidigt, så jag krigade ensam, credz till mig. Nu ska jag typ vara hemma, kanske en sväng till stan, sen ikväll ska jag vara med Brännanfolk tror jag. Ska äta lunch med mormor, och Anna förhoppningsvis. Sen ska jag på stan mellan lunch och middag då, sen blir det middag, ska laga tacos med mormor och Anna, sen kommer mamma och pappa hem. Nu ska jag göra annat, skriver sen! PZ

Av Emelie - 12 juni 2009 07:59

gomorron då...

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards