ememelie

Alla inlägg den 13 juni 2009

YO

Av Emelie - 13 juni 2009 21:19

Har varit på Joypeak från typ 4 till halv 8? Jaja, var där med Linus, Agge, Kim, Korre och Ida. Vi tog bussen hem halv 8, vi var helt ensamma, ingen busschaufför ens från början, men till slut kom han. Sen for vi hem, jag följde till Agge, sen gick jag hem, GICK! Till Sunnanå. Nu har jag fixat rummet, och ni sitter jag och väntar på Linus, Agge, Korre och Virre, vi ska se Valkyria :D:D:D:D:D:D DEN ÄR KUNG! Så nu är de laddat med popcorn, godde och läsk, YUMMIE. Sen gör vi säkert nåt efter, SOMMARLOV JU! Jaja, nu ska jag göra mig klar, PZ!

Av Emelie - 13 juni 2009 13:42

10 saker du kanske inte visste om mig


1. Jag och Linus har varit tillsammans sammanlagt

i 15 måndader ungefär!


2. Jag spelar 3 instrument, sax, piano och gitarr.


3. Jag har gått både dans och friidrott förut.


4. Jag är typ, fett jävla överkänslig mot myggbett osv ;$


5. Jag är bara med killar, på skolan osv, har bara en riktig

tjejkompis och det är Matilda, mitt eget val


6. Gillar inte att cykla längs älven på natten :]


7. Jag är inte så överdrivet blond naturligt


8. Jag ÄLSKAR choklad, det är guds gåva till barnen


9. Jag gillar inte trender


10. Jag kör på: "Bråka inte med dom som inte bråkar med dig"

Av Emelie - 13 juni 2009 13:37

och sen vare ju 1337 också :$

:$

Av Emelie - 13 juni 2009 13:36

Vill bara säga att jag älskar Linus mest av allt!!!!!!!!!!!!!!

Av Emelie - 13 juni 2009 12:58

Riktigt söta på brännbollsturneringen, rosa hår är också rätt gulligt?

Klicka f�r att st�nga bilden

Av Emelie - 13 juni 2009 12:49

Igår typ kanske vid, 8? For vi till Myckle, vi var jag, Linus, Virre, Agge, Kim, Korre, Anton, Vera, Frida, Ida, Kevin och sen kom Emmy också. Vi grillade, körde kubb och nåra badade, KALLT! Så vi var där tills typ efter 12 nån gång, sen vart de kallt, och jättemycke myggor :] Så då gick vi upp till mopparna och sen brumma vi hem. For till Linus tvärt, vi såg lite tv och sen körde jag hem.


Nu vaknade jag typ nyss, har ätit lite och idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Äre Joypeak idag? De äre nog. Har aldrig varit där så javet inte vad som poppar.


Imorn far jag till Mobacken, och samtidigt far min mor och far iväg till Tallin, FF! Men synd bara att jag inte är hemma då :( Aja, blir nog trevligt iaf. Men idag är problemet just nu, måste hitta nåt att göra. PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards