ememelie

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Emelie - 25 juni 2009 21:02

Var nyss och tränade omg VARMT!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi snackade lite Gothia osv, regler och sånt :) TAGGA! Nu är det inte länge kvar alltså, de kommer bli kung :D Och jag är supertaggad ooohyeah, men tyvärr så följer inte Felle :( helvettet :D Men aja, sånt får man ta :)


Nuuuuuuuuuuuuuuuuuu är jag jättetrött, och ska duscha, LÄNGE! Sen ska jag fara och hyra film och köpa nåt gott. Sen ska jag se filmerna och äta det goda, om ni inte fattade det. Och sen ska jag sova, och imorn ska jag vara med Linus, vi ska bada antar jag och de kommer bli kung och jag saknar han jättemke :( Men nu ska jag skynda mig hörni, ha en myskväll, PZ

Av Emelie - 25 juni 2009 18:57

Det här kanske är sista gången ni hör nåt av mig, jag kanske dör av värmeslag på fotbollsplanen, elr så blir jag överkörd av en pensionär med rullator, ELLER så landar en flygande ko på mig, ja... man vet ju aldrig riktigt vad som kan hända. Skulle bara säga, hejdå, och tacka för mig och tiden på jorden, ha ett bra liv!!!!

Av Emelie - 25 juni 2009 18:30

Har varit på Hemmakväll, bibblan och på Kanalskolan med mi madre. Asså fyfan de är sinnersjukt varmt! Men härligt iaf, fast det kommer inte bli härligt på träningen ikväll. Halv 8 till 9 har vi träning ute i solskenet i dom ca 30 graderna, inte ljuvligt! Men det får funka ändå :D Sen har vi Gothiamöte efter, ska bestämma regler och "riktlinjer", kan väl behövas kanske. Sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt. VI får väl se helt enkelt vad de är som dyker upp, brukar oftast göra de :D Imorn ska jag vara med Linus, can't wait :D Men nu ska jag ta en KALL JÄVLA dusch, och om 45 min så far jag till träningen, ha en soft kväll! PZ

Av Emelie - 25 juni 2009 16:50

Jag och Matilda drog till vb typ vid 2, vi träffade Sandra och Hanna så vi pratade med dom lite och sådär, vi solade bara och lyssnade på musik. TREVLIGT! Har blivit lite brun iaf :$ Sen när vi skulle åka hem var det seriöst kö hela vägen från Max till Rondellen vid vitberget, inget skämt. Vi hamnade mitt mellan 2 långtradare och det var SJUKT JÄVLA FUCKING VARMT! Men vi överlevde, och nu ska jag nog... duscha tror jag :D Int så värt eftersom att jag har träning ikväll, men vill ha en kall härlig dusch nu :) Så de blir de nu, skriver more l8er :D PZ

Av Emelie - 25 juni 2009 12:49

Har solat nu, och det är SJUKT varmt, nästan så att man inte överlever. Okej jo de gör man men har inte blivit så brun tyvärr, får satsa på Kroatien istället. För DÄR blir man faktiskt riktigt jävla brun, så då jävlar!


Men nu vet jag inte vad jag ska göra, tänkte fara och bada iaf. Och halv 8 ikv har jag träning, till 9 och direkt efter så ska vi bestämma regler osv inför Gothia, NU ÄR DE INTE LÅNGT KVAR! Ska ut och springa massa har jag tänkt, bara jag hinner ;$ Men nu ska jag duscha, sen byta om och sen får vi se vad som händer helt enkelt! Skriver mer sen, PZ

Av Emelie - 25 juni 2009 11:49

Vaknade typ, nyss? Ska ut och sola nu ett tag tills jag hör nåt av Linus, vi kanske skulle och bada så :D Blir nog brabra! Men nu ska jag skynda mig ut och försöka bli lite brun, skriver mer sen. PZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards