ememelie

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Emelie - 7 juni 2009 21:51

Har varit ute och kört moppe, först Falket sen till Stämningsgården bortanför Linus där jag aldrig har varit förr, sjukt fint! Sen for jag hem, och nu har jag börjat se film, fast nu ska jag, Anna och Sara ut på roadtrip och fota osv, trevligttrevligt, Hemköp om vi hinner också :D Så nu ska jag göra mig klar, PZ

Av Emelie - 7 juni 2009 19:01

Av Emelie - 7 juni 2009 18:57

Men när nåt händer i lilla Skellefteå vill väl alla vara med om det antar jag.

Av Emelie - 7 juni 2009 18:12

ememeliee säger:

hihi ja :]

jag ska då se en kärleks-grin-film snart :]

Linke säger:

vilken då? :]

ememeliee säger:

love in manhattan juu :]<3

Linke säger:

den har jag sett tror jag :]

ememeliee säger:

haru? :]

är den bra? :]

Linke säger:

visst handlar det om en maid? :]

de var typ jättelängesen jag såg den :$

ememeliee säger:

haha den heter ju MAID in manhattan? :]

de här är LOVE in manhattan? :]

Linke säger:

HAHA ehm, :$

ememeliee säger:

HAHAHAHAAHAHA ÄLSKLING (L)

Av Emelie - 7 juni 2009 17:47

Var nyss och hämtade Anna, och hyrde film. Så ikväll blir det att se film i min ensamhem. OCH STYLISTA SÅKLART JUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Filmen blir iaf Love in Manhattan, vi får väl se om den är bra. Verkar nästan vara en snyftare? Aja, no cryin' här iaf. Jag saknar Linus jättemke hela tiden, kunde inte vara med han ikv, men ska vara med han imorn, på kvällen elr efter skolan, vi får väl se ;$ Nu ropar mamma att de är mat, nu borde jag inte skriva mer ikv, men kanske gör det ändå. PZ

Av Emelie - 7 juni 2009 16:37


1. vad heter du?  Emelie

2. vad kallas du? ememelie, elr emem :$

3. vad vill du bli kallad? allt funka

4. födelsedatum? 940124

5. stjärntecken? vattuman

6. lunar? har int

8. helgon? haha nejnej!

9. vart bor du? hemma ju

10. vad har du för mobil? Sony Ericsson W660i

11. har du en egen dator? nejnej

12. vem är din/dina bästisar? matilda

13. har du något husdjur? en hund :D


14. vad ska du göra i sommar? MASSA, gothia, musikläger där jag ska vara ledare, ska ut och resa, frågan är vars? Sen vara massa med kompisar :)

15. favoritfärg? svart typ?

16. turnummer? 12

 17. vad älskar du mest? LINUS LUNDMARK!!!!!!!!!!!!!!

18. intressen? musik, fotboll

20. favoritlåt: Har typ ingen spec

22. vad skulle du vilja heta?  emelie ju


23. vad heter du på din msn just nu?  ememeliee - Linus (L) 0768088507

24. hur många online? 132

25. vem är nummer 17? CIINDRA!

26. vem har du blockat? ingen typ

27. hur många olika grupper har du? 3

28. har du några olästa mejl på hotmail? 231 st

29. har du några nya kommentarer på bdb? njessi, int bdb

30. isf hur många? INGA SA JA JU

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut? Linus är min drömkille

32. beskriv ditt hår : ööhm, typ 500 olika färger?

33. har du några piercingar/tatueringar? 3, öronen

34. vart skulle du bo om du fick välja? storstad

35. bor du i lägenhet eller villa? jag bor i en villa

36. vilken färg är snyggast på kläder?  svart typ

37. vad har du på dig?  tights, hög volangkjol och linne

38. har du något i håret just nu? hårsnodd och klämmor

39. vad har du gjort idag? sovit, smsat och kört mope

40. vad ska du göra imorgon? skolaaaaa :(

41. hur mår du just nu? trött, men bara bra

42. hur brukar du annars må? braaaaaa :D

43. är du sjuk? nejnej

44. har du ont nånstans? fot

45. har du gått till tandläkaren detta året? japp

46. vad heter din pappa? thomas

47. har du några syskon?  ett, anna

48. vilket är ditt favoritdjur? hund :)

49. äter du ofta godis?  nje

50. vilket är ditt favoritgodis? choklad :D

51. vad är det finaste som finns?  LINUS!

52. vilken är din favoritdryck? saft :]

53. vilket är ditt favorit tv-program? Stylista

54. vilken är din bästa veckodag? fredag!

55. vem är din förebild? haha veette :]

56. vad är bäst med dig? vet inte :D

57. har du några komplex? säkkert


58. hatar du någon just nu? men självklart

59. saknar du någon just nu? Linus, HELA TIDEN

60. har du kysst en apa? nej, mitt mål med livet?

61. vilket husdjur skulle du vilja ha? mer hundar skulle aldrig sitta fel :D

62. är du allergisk mot något? åånej

64. hur många bilder har du lagt ut? veeenne

65. är du olyckligt kär? vadå olyckligtm, jag är kär och huuuuuuur lycklig som helst ju ;$

67. är du kär? SJUKT JÄVLA KÄR!!!!!!!!!!!!!!!

68. isåfall i vem? LINUS LUNDMARK

69. vad är din civilstatus? pojkvän<3<3<3<3<3<3


70. vad har du för sexuell läggning? haha va tror ni själv :]

71. är du homofob? int homofob

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? APB?

73. isåfall vilken/vilka? apb igen

74. vilket är det fulaste tjejnamnet? Hjertrud

75. vilket är det fulaste killnamnet?  vet inte :]

76. har du varit hos frisören det här året? JA


77. använder du nagellack? ånej

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster? persienner och gardiner :D

79. har du eget rum? JAAAAAAAAAA

80. har du en dubbelsäng?  nej, men en stor och ska få dubbelsäng i höst, YIPPPIE, stor mysig säng :]

81. har du en egen platt-tv? men nejnej

82. när flyttade du senast? 6 år sen?

83. vilken stil har du? my style

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? men ingen kändis :(

85. vilken kändistjej har snyggast kropp? ingen aning

86. vilken kändiskille har snyggast kropp? ingen aning

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? NAE,,

88. har du hoppat studsmatta det här året? JA

89. vilken är den godaste frukten? gills inte jordgubbar:(?

90. äter du grönsaker varje dag? njassi

91. dricker du så mycket vatten som man ska? JA

92. vad är din favoriträtt? ¨ööööööööööööööööh, ingen aning

93. hur lång är du? 1,73

94. är du nöjd med dig själv? ingen är nog nöjd

95. vad är du bra på? haha vet inte? :]

96. har du en egen hemsida? EN EGEN BLOGG AND YOU'RE READING IT!

97. är du medlem på den engelska bilddagboken? ohno

98. hur gammal önskar du att du var? 18?

99. vad är klockan just nu? 16.51

100. är det jobbigt att svara på frågor?  njassi

101. hur ser din dataskärm ut? fin?platt?


102. har du städat idag? nej men igår:O

103. har du varit ute idag? ja klart

104. vem ringde dig senast? mamma

105. vad var du senast arg på? säkert mamma och pappa

106. vad har du för status på msn just nu? online ju

107. vad har du ätit idag? öhm, parisare?

108. vad har du druckit idag? vatten och mer vatten

109. hur många hus har du bott i? 2, elr ett hus och ett radhus

110. är du medlem på last.fm? nepp

111. lyssnar du på webradio? SPOTIFY

112. bäddar du sängen? nejnej

113. har du lätt för att somna? ibland

114. snarkar du? NEJNEJNEJ

115. vad har du för startsida? msn :D

116. har du ett sladdlöst tangentbord? nepp

117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? nääe

118. vad lyssnar du på just nu? Jumper


119. vad har du för ögonfärg? grön :D

120. vill du tatuera dig? JA JA JA

121. vad har du för visningsbild på msn? LINUS(L)

122. vilka sidor/program är du inne på nu? msn, apberget

123. laddar du olagligt ner musik? nej spotify

124. har du en egen ipod? nepp

125. är du glad? japp :D

126. vad önskar du dig i julklapp? de är ju länge kvar...

127. ska du köpa prada mobilen? neej

128. har du sett filmen linas kvällsbok? JA KLART

129. är du emo? nejnej

130. vad stör du dig på? störda människor osv

131. vad är emo enligt dig? sminka sig mke, tokio hotel och cutt


132. brukar du lyssna på hög musik? JA!


Av Emelie - 7 juni 2009 14:51

Roadtrip till Solbacken, rätt härligt faktiskt. Nu har jag sett lite Yes man! Och vi håller på och förbereder lite för Annas student. JAG ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD PÅ SOMMAR! Så sjukt härligt, och sen kom mamma in hit idag och sa att jag fick ett "badkort" om jag vill, det betyder då att man får bada hur mycket man vill på Vitberget/Edda under HELA sommaren, VÄRT! Men nu ska jag se nån film på datorn, skriver nog mer sen, PZ!


Här kommer en låt från Yes Man!

Av Emelie - 7 juni 2009 12:02

Jag var så jävla taggad på sommar, förra helgen var det 30 grader? Nu är det 10, SOMMAR? Det var frost igår när jag körde hem, KUL!!!! Fyfan, Norrland (U) Det är skolavslutning om 4 dagar, 4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas det är bra väder då. Anna tar studenten och jag har ledigt från skolan pga det, vi ska och äta osv, sen ska vi typ ge henne nå grejs och stå och typ YEEY ANNA! Med ett plakat utanför Landskyrkan, funkar helt klart :D Sen är MIN skolavslutning, HALV 7 i LANDSKYRKAN. Först är det 7ornas och 8ornas, sen 9ornas typ, 10 över 7 elr nåt? Aja, efter det blir det nog att fara ut med Sörbölefolket, sen på Fredag ska jag och kolla på Brännans tror jag. Då joinar nog nån mer :D Sen på kvällen elr nåt ska jag göra nåt med Linus osv, NAJSNAJS. Sen på söndag? tror jag att det är, så ska jag vara ledare för musiklägret me nåra softa dudes :D Ska nog sova där också, och det är till Tisdag elr onsdag? coolt, de kommer nog bli gr8 :D


Nu ska jag nog klä mig och fara ut med moppen ett tag, typ till Solbacken elr nåt, vi får se :D Annars blir det kanske stan elr nåt, nånstans ska jag iaf :D Sen ikväll har jag heller ingen aning om vad jag ska göra, vi får se vad som händer helt enkelt, annars ska jag SOVA och se Stylista<3<3<3<3 Missa inte! kl 19.00 Men nu blir det nåt annat än dator iaf, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards