ememelie

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Emelie - 14 juni 2009 13:58

Nu är det en timme kvar tills jag far. Eller ja, tills jag ska vara där, far väl om 45 min. Så jag ska nog packa lite nu då... OCH DUSCHA. Har ingen tid att sitta vid datorn egentligen, men känner ett stort behov av att sitta innan jag far. Men nu är det över iaf.

Den här parfymen luktar så jävla gott, JATACK!!!!!!!

Nu bär det av till lägret snart, ska höra om Lirridude vill blogga lite, måste prata med han, jaja, DUSCHEN, NU!!!!!!! PZ

Av Emelie - 14 juni 2009 11:21

Linus, Viktor, Korre och Agge kom hit typ, efter 9. Vi satt ett tag vid datorn, spela lite gitarr och sen gick vi och såg Valkyria. Tydligen vart det jättevarmt i rummet så när den var slut sprang alla typ ut från rummet. Sen efter 12 nån gång for vi till Subway och åt kakor och drack läsk. Sen gick vi till mopparna och alla drog hem :D Trevligttrevligt!


Nu vaknade jag typ nyss, var jättetrött igårkväll :] Låg och smsade med Linus till typ 2, sen somnade jag, ovanligt? Så när jag vaknade hade jag 4 sms, 3 från Linus och ett från Sara, jag frågade henne hur länge Subway var öppet eftersom hon jobbade där, typ 4 timmar senare fick jag svar: Till 3! Synd bara att vi redan hade varit där då. Och nu sitter jag vid mammas dator eftersom att min syrra och Skrulf har slaggat i datarummet. SNYGGT JOBBAT, nu kan jag inte sitta vid datorn och lyssna på Spotify!


Och ännu mer spännande, idag far jag iväg och är ledare för musikläger på Mobacken! Vi ska typ spela med och hjälpa till, och sen såklart leda lekar osv. Blir säkert trevligt! Är där tills onsdag iaf, sen ska jag vara med Linus :]

Men nu måste jag lägga fram kläder som jag ska ha med mig, brukar alltid bli massa, sen ryms de inte i väskan... Får göra mitt bästa :D Skriver när jag kommer hem antar jag? Elr lite mer innan jag far. HA DE KUNG! PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards