ememelie

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Emelie - 18 juni 2009 23:20

Är ju lätt taggad på att se den här!

Av Emelie - 18 juni 2009 22:54


feed me

Av Emelie - 18 juni 2009 22:33

Namn: Emelie Danielsson

Födelsedag: 24 januari

Hemstad: Skellefteå...

Ögonfärg: Gröna

Hårfärg: Nån kallar mig blond

Längd: 1.72

Höger/Vänsterhänt: Höger!

Värsta vana: Öhm, vet inte riktigt...

Stjärntecken: Vattuman

Sko-stlk: 36-37

Är dina föräldrar skilda: Nope

Kär? HELT GALET KÄR!

Skor idag: Mina svarta tygskor

Din svaghet: Vet inte, allt är svagheter typ :D

Dina rädslor: Vet inte, vara ensam?

Mål för det här året: Vet inte riktigt :]

Mest använda fras på msn: YO!

Det första du tänker på när du vaknar: Linus

Dina bästa kännetecken: Bästa? Vet inte, är väl som vem som helst

När går du och lägger dig: Tänker jag på Linus

Mest saknade minne: Förra sommaren


Du?

Svär: Ja, hela tiden...

Sjunger bra: njassi vet inte

Dushar dagligen: Japp

Tycker att du är attraktiv: ´haha men nej!

Kommer överens med dina föräldrar: Nejnejnej

Gillar åska: nej, läskigt! Men rätt mysigt

Spelar något instrument: Japp, sax, piano och gitarr

Äger en iPod: Nejnej

Går till kyrkan: Nej, inte nu men gjorde när man gick konfa ;)

Sover med gosedjur: Nope

För dagbok: Blogg :D

Dansar i regn: När jag vill

Sjunger i duschen: ååååja hela tiden


Senast du:

Skrattade: Igår

Grät: haah vet inte :D

Filmen du såg: Ett monster till svärmor

Tuggade tuggumi: idag

Drog ett skämt: vet inte :]

Sång du sjöng: For once in my life - Stevie Wonder

Av Emelie - 18 juni 2009 22:13

Har nyss sett Ett monster till svärmor, ser sånna där lättroande filmer, som egentligen itne är så bra, men man blir ändå glad av dom :D Var ute till Karamelltåget och Hemmakväll, utanför Karamelltåget träffade jag Kim, han skulle till Myckle med Linus :D Också for jag hem. Nu vet jag inte vad jag sa göra iaf, kanske ska ut med bilen med Anna elr nåt annars blir det väl att se nån mer film, och framför allt, sova! Nån dag i veckan ska nog jag och Linus tälta, kanske nån mer också, vet inte iaf. Då ska vi se skräckis i tältet, har hyrt Rovdyr(elr, Rovdjur) som Agge tipsade om, han ahde hört talas om den så nu hyrde jag den. Den är säkert bra! Nu ska jag göra nåt annat iaf, får se om jag skriver mer sen, PZ!

Av Emelie - 18 juni 2009 19:47

Seriös datalirare

Nu bär det av till Karamelltåget på mope, LÖVLI weather, ROADTRIP!

 Blir att köpa nåt gott, sen svänga förbi Hemmakväll, lämna igen en film och hyra en elr 2 nya, sen blir det bara att dega.

PZ OUT!

Av Emelie - 18 juni 2009 18:35

 BAMBAMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!Nu har jag tråkigt,VÄLDIGT TRÅKIGT!!!!! Och är bitterfitta för att Linus inte svarar nånstans. Så det blir väl, en "trevlig" hemmakväll, ensam, alone, dissad och nertråkad. Låter spännande, väldigt nyskapande. GIVE ME A CALL :( Känner mig extremt emo just nu. Får väl, göra nåt annat.. tråkigt. hejdå....

Av Emelie - 18 juni 2009 17:18

For till stan och träffade Matilda och Moa, Moa drog efter ett tag så då gick jag och Matilda och chillade och kolla på kläder


En sånn blev det, från Gina :O Brukar aldrig köpa nåt på Gina, för att alla har därifrån. Sen vart det även ett typ, skjortlinne? Från Bikbok, och trosor såklart, som jag allti köper. Ikväll vet jag inte vad som händer, kanske Matilda elr nåt. Har inte hört nåt från Linus (A) Men vi får se helt enkelt. Ska frulla håret nu tror jag, sen byta kläder till nåt av de nya sen göra nåt, PZ

Av Emelie - 18 juni 2009 14:20

Igår for jag till Linus typ, vid 9? Sen duschade han, och efter det kolla vi lite på film, satt lite vid datorn, myste och pratade. Och bestämde oss för att vi skulle bada. Midnattsdopp!!!!!!!!!!!11 Så vi tog moppen och for till Falket, bytte om och gjorde oss klara, sen badade vi. Och det var INTE VARMT, det kan jag lova. Men vi gjorde det, sen försökte vi göra en brasa, men det gick inte så bra. Så vi bytte om igen, och for hem till mig vid 1. Vi låg i sängen och värmde oss ett bra tag, fiifan va kallt de var! Men vi överlevde och såg 2½ Men.    JAG ÄLSKAR DIG LINUS!!!!!!! Mest av allt, du är bäst i världen(L)


Nu har jga varit ut med mio, och nu? Vet inte vad som händer, kanske stan elr nåt.


Shutter shades blå/orange

ASSÅ JAG MÅSTE BESTÄLLA SHUTTER SHADES! Shutter shades gul/rød

Shutter shades (blingbling) grønn

YES PLZ!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards