ememelie

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Emelie - 8 juni 2009 20:16

Känner bara för att lägga mig ner och bli sjuk, tills på onsdag. Orkar inte en vanlig skoldag till ;$ Franskan imorn, då ska vi fika! Ute tror jag till å me? Jaja, vi får väl se. Det blir nog bra. Och ikväll ska jag se Project Runway, men först bär det av ut.



emo

Av Emelie - 8 juni 2009 19:41

Har funderat på gymnasiet nu. Jag vill verkligen gå musik, jag har ingen aning om vad jag ska gå annars? Inget känns ju peppat förutom de. Ist måste jag typ ha alla VG + typ 6 MVG elr nåt, bra att jag kommer klara det...

Då var det inte ens värt det, jag spelar sax, piano, gitarr och sen sång då.Har lärt mig 2 nya instrument och då var seriöst inget värt det. Haha känner mig så jävla sur nu :( Aja, vi får väl se hur det går. Just nu känns det som att jag har sänkt mina betyg i ALLT, men det får jag väl veta på torsdagkväll, jaja pz.


Look at me
I will never pass for a perfect bride
Or a perfect daughter
Can it be
I'm not meant to play this part?
Now I see
That if I were truly to be myself
I would break my fami'ly's heart

Who is that girl I see
Staring straight
Back at me?
Why is my reflection someone
I don't know?
Somehow I cannot hide
Who I am
Though I've tried


Av Emelie - 8 juni 2009 19:29

Idag var det en sjuukt bra dag, hade NO i 30 min, sen for vi och fikade på Stigs med spanarna. KLADDKAKA! Sen for jag tillbaks, hade slöjd i typ en timma kanske, sen lunch och efter det så hade vi genrep i Landskyrkan med kören inför skolavslutningen, kulkul. Vi slutade 2, sen for jag hem, duschade och sen for jag till Linus, där var han och Kim. Vi var typ ute och lira amerikansk fotboll, sturre osv. Sen for Kim, och då gick jag och Linus in, han duschade och jag lira dator. Sen såg vi lite tv, mysmys. Och sen hade han träning kvart i 7, så jag körde dit med han och Ljungholm. Sen vid planen så pussa jag på Linus, sen for jag hem. Nu har jag ätit och sett lite film. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Sova LÄNGE osv, Desperate Housewifes ikv va? Blir nog att se. Ananrs vet jag inte vad som händer, moppe maybe. Men nu ska jag iaf göra annat, hare bra, PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards