ememelie

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 1 mars 2010 20:03

Skolan var inget speciellt idag, sista dagen för belgarna dock. Har varit på stallet och nu sitter jag och ser Outsiders, som handlar om unga mammor idag. Just nu är det om en tjej som är 14 år och i nionde månaden, helt sjukt.


Imorgon har vi friluftsdag, kanske inte har sagt det? Ska hur som helst till Kåbdalis, vi far 07.00 och är hemma 18.00, bussresan tar lång tid, och det kändes inte så taggat att åka buss faktiskt, men det blir nog säkert bra.


Och det som händer mer i veckan är att jag och Linus har ett år på torsdag! Vi har pratat om vad vi ska göra, och det blir att försöka ta oss iväg till Umeå under helgen eller lovet och förhoppningsvis bo på hotell en natt. Längtar så sjukt mycket! Sen är det Night Flight på fredag, vann fribiljett idag, det känns nice.


Nu ska jag packa inför Kåbban imorn, skider och allt. Första åket för i år, lär ju gå... Bra. Sen blir det dusch och sova. Måste upp kvart i 6 imorgon. Funderar om jag ska ta med kamera imorgon eller inte, vågar nästan inte ta med den bland allt oförsiktigt folk, äh, vi får se.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards