ememelie

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 20 mars 2010 19:38

Blev att jag och Linus skulle vara med mer folk ikväll, jag vet inte riktigt vilka det blir men. Vet inte så mycket mer just nu, ha en bra kväll!

Av Emelie - 20 mars 2010 13:46

Bilder snodda från Fridas blogg!

          

Av Emelie - 20 mars 2010 13:16

Vaknade för ett tag sen och har ätit lunch, ska snart duscha och ta mig iväg. Vi ska köpa en ny matta och sen får vi se om det blir en sväng på stan. Men innan det ska jag gå ut med Mio i snön, känns lite otaggat.


Nu ska jag förövrigt berätta det som har varit en secret, spännande ;) Hur som helst så har det varit prat om att flytta till lägenhet eftersom att vi har fått så mycket plats över i huset sen Anna flyttade till London och grejer. Så nu har vi hittat en lägenhet och vi har bestämt oss för att flytta! Och det verkar bli att vi flyttar 1 juni, jag hoppas på tidigare men det känns nästan lite omöjligt, haha! Och vars går då flytten? MITT I STAN, mitt liv är fulländat. Längtar så galet mycket! Kommer få ungefär dubbelt så stort rum som jag har nu, det funkar!!  

Av Emelie - 20 mars 2010 00:24

Okej jag hade lovat att lägga upp bilder på det jag hade köpt, så förlåt för att jag inte har det. Det blev lite stressigt efter maten, duschade och sminkade mig i räääääcerfart. Fick skjuts till Edda, där var Frida, Anna och Rebecka. Sen kom Antonia efter ett tag också. När matchen var slut gick vi med Linus och Kim till Karamelltåget, men då for både Linus och Kim, ingen aning om varför, sen köpte vi lite saker och gick hem till Viktor där vi bara satt och pratade och hade kul. Sjukt trevligt folk, verkligen jättekul! Kom nästan just hem och ska strax se film.


Förövrigt så blev det inte Umeå imorn, tyvärr. Så jag är planlös.


Nu ska jag inte skriva något mer, så alla får ha det toppen!

Av Emelie - 19 mars 2010 17:19

SKOLVECKAN ÄR SLUT, underbart. Hade matteprov idag och jag kunde inte hälften? G? Inte ens nära. Resten av dagen har också varit seg och dryg, som vanligt då. Fick skjuts hem, sen for jag på stan. Köpte mina efterlängtade Converse, och fick även med mig en transparent skjorta, sista i butiken. Det kändes bra. Lägger in bilder på grejerna efter jag har ätit, vilket jag strax ska göra. Är jättehungrig, har inte haft någon matlust på 2 dagar för att jag var varit förkyld. Nu ska jag äta som aldrig förr.


Kvällens planer är väl lite halvosäkra, eller iallafall vad folket ska göra. Tror jag? Vi får väl helt enkelt se vad som händer. Det sög att det skulle börja snöa om man skulle ta sig någonstans, så man inte såg ut som en sliten krigare när man kommer fram. Nu ska jag hjälpa till med maten hade jag tänkt, skriver strax.


BESTÄLLA?

  

Av Emelie - 18 mars 2010 20:49

Är helt DÖD. HUR KAN MAN MÅ SÅ DÅLIGT? Haha nej men allvarligt, har mått skit hela dagen, ont i huvet och allmänt trött, ont i halsen och bara skit alltså! Ska knapra Alvedon nu och bara dö! Tänk om jag har feber? Tänk om jag är sjuk imorn!? Åh... Hur som helst, vanlig dag idag, förutom att jag slutade 13.00 Inte dåligt vill jag lova, gick ut med Mio när jag kom hem, sen sov jag till typ 4. Då for jag iväg till musikskolan och hade spelning till 18.00, väntade i en halvtimme sen var det körövning med skolan och massor med annat folk fram till 20.30 Jag vill sova. Tänker göra det nu, iallafall powernap.

Av Emelie - 17 mars 2010 20:35

Kom just hem från Linus, for dit vid 5 och nu hade han träning på SooShim eller hur det stavas, så vi släppte av honom där, fick ju skjuts hem, riktigt lyxigt. Vi har bara tagit det lugnt, fotbad, NO-plugg, prat och mys. Har världens jävla moodswings idag känner jag, jag borde låsas in.


Nu ska jag ta mig något att äta, sen ska jag se film. Imorgon så har vi ingen estet på eftermiddagen, OM jag minns rätt. Jag kan ha fel, mycket fel. Men om vi är lediga, så skulle min lycka vara obeskrivlig. Sen kommer det bli en LÅNG kväll på musikskolan. Peppar INTE. Aja, nu ska jag inte skriva längre, får bli senare.

Av Emelie - 16 mars 2010 17:38

Då var NP i engelska gjort! Eller ja, en del av det iallafall. Tror ändå det gick hyfsat, hoppas det iallafall. Efter skolan var jag på musikskolan och spelade, sen har jag bara ätit och suttit vid datorn sen dess. Funderar om jag ska fara och träna ikväll eller inte, om min huvudvärk går över... Annars har jag ingen aning om vad jag ska göra, plugg kanske? 9an suger verkligen... Aja, ska göra annat nu.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards