ememelie

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 27 december 2009 11:35

Jag är insnöad. INSNÖAD! Jag skulle fara till Linus tidigt sen skulle vi gå på stan, JAG FÅR MIG INGENSTANS! Det går inte att köra bil för att det inte är plogat och cykla går ju inte alls. Åh, jag är så jävla förbannad! Så vad gör jag nu då? Hur ska jag ta mig iväg? Måste sitta och vänta tills plogbilen kommer antar jag. ÅH JAG HATAR MITT LIV

Av Emelie - 27 december 2009 00:50

Kvällen har spenderats med Rebecka, Linus och Erik. Vi har ätit glass, spelat spel, åkt madrass och sett lite film, toppenkväll! Fryser dock väldigt mycket och jag längtar bara efter att få ta på mig myskläderna och krypa ner i sängen och somna till ett Desperate Housewifes-avsnitt.


Imorgon blir det stan igen, får se om min älskling följer med och krigar i affärerna med mig. Blir nog att köpa en jacka, jag ska sova på saken. Sov gott!

Av Emelie - 26 december 2009 17:19

Dagen har spenderats på stan. Ungefär hela dagen. Paus för lunch då jag var hem och åt kött och potatisgratäng, och sedan direkt tillbaks. Kom hem aningen fattigare och lyckligare efter dagens inköp. Leggins, armband, hårnålar, tröja och underkläder, bilder får jag lägga in senare. Imorn ska jag tillbaks och köpa en jacka. Svart pälsjacka kanske till och med... Eller en vanlig svart kappa, får se.


Kvällen ska spenderas med Rebecka, Linus, Erik och kanske någon fler, inte riktigt säkert vem mer, men det blir nog toppen! Vad vi ska göra är också oklart, men det kommer nog lösa sig. Nu ska jag hoppa in i duschen om Angelica är klar, sen så ska jag äta middag och göra mig klar. Ha en superbra kväll!

Av Emelie - 25 december 2009 23:52

Kvällen har spenderats med Anna och Angelica, och annat folk. Dvs Annas vänner. Nu ska det spelas TP och drickas julmust. Imorgon ska jag vara på stan klockan 10, förhoppningsvis så far Anna och Angelica med mig, om dom inte ligger och tjurar och sover istället. Sen ska jag göra något med Rebecka på kvällen eftersom att Angelica kom idag, så skulle vara social med henne eftersom att hon inte stannar så länge. Men men, nu ska det spelas spel, LIV ELLER DÖD!

Av Emelie - 25 december 2009 14:24

Mamma insisterar på att vi ska lyssna på någon låt som heter Bonde söker fru. Jag dör i tystnad.


Har just blåst håret. Fick ungefär springa runt i huset och leta efter ett uttag att använda, hur kan så många uttag vara upptagna? Alla Annas saker måste vara problemet. Har tänt flyt-ljus i rummet som luktar mumma, dom som jag fick av Anna. Direkt från London, lyxigt! Och sa jag förresten att jag har fått hem mina skor med guldnitar på hälen nu? Det har jag i allafall, och dom är SÅ snygga. Känner att det har blivit mycket skor på sistonde. Och ännu mer ska det säkert bli! Snart är det mellandagsrea, taggad till tusen! Pengar SKA spenderas dessa dagar, det är ett måste. Men hur som haver, nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något vettigt. Ha det bra!

Av Emelie - 25 december 2009 13:25

Vaknade tidigt imorse och for till Edda för att simma. Har suttit i relaxavdelningen, bastat, bada bubbelpool, ja en sån morgon funkar ju helt klart! Har nyss ätit lunch och nu sitter jag i sängen med datorn i knäet. Julafton är slut nu, fort var det gjort. Väldigt tråkigt. Men nyårsafton väntar om cirka en vecka och efter det födelsedag, så inte helt tråkigt är det.


Idag kommer Angelica(min kusin) vid 5 om jag minns rätt, mycket trevligt. Och senare ikväll är planerna liiite oklara, ska nog hitta på något med Rebecka hur som helst, blir toppen det där. Nu ska jag vara social med familjen iallafall, uppdaterar sen.

Av Emelie - 25 december 2009 00:36

Jag luktar mumma, fick Body Butter av Linus igår, och missbrukar det ungefär. Myskläderna är på, dvs "dansbyxorna" från Cubus, som förövrigt är ungefär världens skönaste byxor och ett linne. Ska slå på en bra film och bara ligga och mysa. Ska upp tidigt imorgon, ungefär vid 9 och sen ska jag, Anna och mamma fara och simma. Resten av dagen är oplanerad dock, hör av er om ni vill hitta på något. Ja, det var väl ungefär det för tillfället, ett onödigt inlägg egentligen, men det måste ju finnas sånna också.

Av Emelie - 24 december 2009 22:31

Har spelat TP och "Vem får sista ordet" i 2 timmar nu. Sitter nu bänkad framför TVn med datorn i knäet och kollar på en deckare som jag inte fattar ett skit om. Vill ju se Sagan om de två tornen eller vad det nu är, men mamma och pappa vill inte att jag sitter i mitt rum och ser den för det är så osocialt, men men, what to do.


Om en och en halv timme är julafton över, den har varit super! Är verkligen supernöjd med julklapparna jag har fått. Och vet ni vad det bästa är? Jag fyller år om EXAKT en månad, 24e januari. Inte länge kvar dit alltså! Men hur som helst. Imorgon så brukar hela stan vara död, juldagen snackar vi om alltså. Men min kusin Angelica kommer hit imorgon! Blir nog toppen det där. Ja ja, jag kommer lägga in bilder innan jag går och lägger mig inatt, så håll utkik! Ha en bra fortsatt kväll!


Men kan bjuda på en grymt attraktiv bild från inatt för tillfället.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards