ememelie

Alla inlägg under december 2009

Av Emelie - 29 december 2009 11:05

Ska få en mobil i födelsedagspresent, har börjat kika runt lite och jag tror nog att jag har fastnat för denna svarta pärla.


Vill du bli min fru?

Av Emelie - 29 december 2009 10:41

Var nyss och lämnade av Anna på flygplatsen, tråkigt att hon far. Vet ej när vi ses nästa gång, men förhoppningsvis blir det när vi far till London. Angelica for också med bussen till Piteå och nu är det tomt i huset. Har inte direkt några planer för dagen, så vi får se helt enkelt. Skulle inte förvåna mig om det blir stan igen. Hur som helst så har ju dagen bara börjat, så har inte så mycket mer att skriva. Uppdaterar senare!

Av Emelie - 28 december 2009 22:18

Kom just hem från hockeyn, stämning det var. Imorgon far Anna tillbaks till London, sad but true. Vet inte hur lång tid det kommer ta innan jag träffar henne igen, maybe sommaren.


Ikväll ska det spelas spel och se film. Och nu har jag inte så mycket mer att skriva, så ni får ha en toppenkväll!

Av Emelie - 28 december 2009 15:36

Var uppe ALLDELES för länge inatt, somade väl runt 5. Vi såg först The Bodyguard, efter det Paranormal Activity och sedan Pojken i den randiga Pyjamasen. Grymt trött var jag i allafall imorse när jag steg upp och gjorde mig klar för stan. Har gått runt och kollat med familjen, på mobiler och lite sånt. Med mig hem idag fick jag med mig en svart jacka, en väska, navelsmycke, örhängen och tights. Tror att det var det. Är nöjd med köpen idag också, men har konstaterat att allt jag har köpt ungefär är svart. Roligt...


Nu sitter jag och äter macka och väntar på att det ska bli middag, åt ingen lunch så jag är grymt hungrig. Efter det väntar hockey. Vi ska och se AIK nu medans Anna är hemma eftersom att hon ville och se en, blir nog trevligt. Sen ska vi spela spel och se film. Ikväll kommer bild på inköpen förhoppningsvis, om jag orkar lägga in bilderna på datorn efter hockeyn.

Av Emelie - 28 december 2009 02:15

Åh herregud. Såg nyss Paranormal Activity. FY OCH FAN, jag är så grymt jävla rädd nu. Det värsta var att den var inte SÅ läskig, men ändå blev man superskrämd, inte okej! Nu ska det snart sovas här på Videstigen, men först taggar Anna att se Pojken i den Randiga pyjamasen, som jag har sett ungefär sjuttioelva gånger, kommer garanterat somna. Om jag nu kan sova, usch usch. GOD NATT!

Av Emelie - 27 december 2009 22:34

Sitter och ser The Bodyguard med allt folk här i huset. Kanske är...5e gången jag ser den här filmen nu. Bra är den hur som helst.


Imorgon ska jag på stan och kriga igen, pengar SKA spenderas. Ha en superkväll!

Av Emelie - 27 december 2009 20:23

Kom just hem från Linus. GICK dit, observera GICK. Det tog ungefär en halvtimme, riktigt duktigt av mig. När jag kom fram var jag iskall, blöt och snöig. Så Linus övertalade mig att ta en varm dusch, sen såg vi What Happens in Vegas. Resten av tiden har nog bestått av Wii-spelande. Mario Kart och Tennis, varför suger jag på det? Eller så är det bara Linus som är bra eftersom att han har chansen att geeka det eftersom att han har ett Wii hemma... Jag skyller på det. Sen blev det mat därborta också, lite På andra sidan häcken-tittande och sen fick jag skjuts hem, TACK, säger jag bara. Hur som helst var det värt att gå i djupsnön till min älskling. Du är bäst och jag älskar dig mest av allt!


Och NU är jag hemma. Ska se The Bodyguard klockan 21.00, någon annan som ska se? Den är sjukt bra! Ska göra mig något att äta till det också, försökte övertala mamma att fara till Coop eftersom att dom ÄNTLIGEN har plogat vår gata. Det har snöat HELA dagen, HELA natten. 1 meter snö ute ungefär, och snön räcker upp över mitt fönster, det är bara spår. Hur som helst. PULKAÅKNING BLIR DET I VECKAN! FÖR FAN!



Bjuder på en riktigt sexig bild också, pulkaåkning i VB-backen med Annas friends.


Angelica                  Erika       Linn         Jag

Av Emelie - 27 december 2009 11:46

Jag vet inte om det var någon fler än jag som märkte att dessa blingbling's var på rea igår. Och vet ni vad det betyder mina kära vänner? Paljettleggins-trenden verkar försvinna i vår! Stod och kollade på ett par som dom sålde för 99:-, 399:- ordinarie pris. Nej antagligen att det inte är värt att köpa dom? Om affärerna är så desperata att få bort dom kommer dom knappast vara moderna till våren.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards