ememelie

Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Emelie - 1 januari 2010 19:53

I SLUTET AV JANUARI FÅR JAG ETT PAKET! Hemklickat! Varför bikini? Ja ni!

Av Emelie - 1 januari 2010 17:07

Nyårs igår var KUNG. Kunde inte ha varit bättre. Vi var många hemma hos Emmy, körde Singstar, dansade och var ute. På 12-slaget blev det en stor fet skål med Pommac och senare var det Sanning Eller Konka Den Elaka Versionen, mycket pinsamheter där. For hem vid 3 och somnade rätt fort efter en totallyckad kväll. Bilderna är snodda från Anna och Rebeckas blogg, mina var inte överdrivet användbara.


Snart ska jag äta och duscha, sen ska jag fara till Linus och spendera kvällen och natten där. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det kommer bli hur bra som helst i allafall. Ska inte skriva mer nu, utan skriver antingen ikväll eller imorgon då jag ska till Piteå, datorn ska med även fast det inte finns trådlöst där borta, ska roa mig med film i bilen. Ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards