ememelie

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Emelie - 6 januari 2010 20:27

Ja, ni förstår säkert vad jag har gjort. Varit och sett Sherlock Holmes på bio! Den var faktiskt väldigt bra, vill dock se Avatar också, men den här filmen var lätt sevärd. Kanske borde jag ungefär skämmas över att jag inte har vetat vem Sherlock Holmes egentligen är och vad filmen över huvudtaget handlar om tills jag såg den. Ja, bra var den hur som helst. Och mätt som aldrig förr efter att ha tryckt popcorn i 2 timmar. 


Ikväll ska jag lägga mig före 2 har jag bestämt. Innan dess ska jag duscha och göra ansiktsmask, sen slå på en film och bara dega. Och då kan man undra HUR jag orkar se film direkt efter jag har varit på bio. Svaret är inte svårare än såhär: Jag vet inte.


Förövrigt så skrev jag i inlägget före London 4e februari. Alltså ska jag fara och hälsa på min kära syster och hon ska förhoppningsvis(!!) ge mig en guidad tur i London, jag ska lära mig Londons gator bak och fram, upp och ner och in och ut. Ni fattar principen. Det enda jag kan göra nu är att BE, att jag får en systemkamera i födelsedagspresent, som ska följa med mig som min bästa vän till landet som talar engelska, och även staden som ja, aldrig sover kanske? Ut på en bar ska jag hur som helst där Amy Winehouse brukar hänga. HENNE SKA JAG TRÄFFA! Shoppas ska det och jag ska komma hem med en packning som inte ens ryms i resväskan. Vars ska jag få pengarna ifrån, det har jag ingen aning. MEN, pengar ska skaffas. Ha en bra kväll.

Av Emelie - 6 januari 2010 15:55

London i Februari då!

Av Emelie - 6 januari 2010 01:53

VAD VILL NI LÄSA OM I BLOGGEN? VAD SOM HELST! KOMMENTERA!

Av Emelie - 6 januari 2010 00:52

Ikväll blev det en filmkväll med Linus, Agge, Erik och Richard. Vi såg skräckis och åt chips och dip. Mycket trevlig kväll. Många var nog trötta, men mest Linke tror jag faktiskt... Dom for iallafall nyss och skulle kriga hem i 17-, tappra pojkar. Nu blir det film för mig och imorn ska jag och simma på Edda på morgonen, vid halv 10? Varför så tidigt? Fråga min kära mor. På kvällen blir det bio med päronen också, Sherlock Holmes skulle vi se tror jag, blir toppen. Jag taggar sängen nu... God natt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards