ememelie

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Emelie - 10 januari 2010 23:47

Varför har jag bestämt mig för att bli hälsosam? Har ingen jävla aning. Och ikväll bestämde jag och Linus att vi ska träna så mycket som möjligt fram tills min födelsedag. Vilket är 2 veckor. Men när man väl har satt igång och tränat MYCKET så är det svårt att sluta, iallafall för mig. Så nu är det slut med dålig mat och nu blir det bra mat och mycket träning istället. Ska försöka hålla det här schemat dom här 2 veckorna, eventuellt byta ut något pass mot spinning och sen får vi se hur mycket skolarbete som kommer att måsta göras.


Såhär ser träningsschemat ut just nu. Nu ska jag sova!

Träningspass

Tid

Måndag

Ridning SRK

 

17.20-18.10

Tisdag

Skivstång+Kondition

 

17.00-18.30

Onsdag

Jogging


30-40 min

Torsdag

Skivstång

Aerobics


19.00-20.00

20.00-21.00


Fredag

Puls Campus

 

17.00-18.00

Lördag

Vilodag


Söndag

Medelpass Campus


19.00-20.00

Av Emelie - 10 januari 2010 22:18

Ja, då kör vi! Gloucester Place Hotel i London blir det den 4e februari. Nu är det bokat och klart. Det blir en resa på, 5 dagar tror jag? Som kommer vara fulla med shopping och massor med roliga grejer, kommer blir hur bra som helst det här.


Nu ska jag fortsätta se Click, sen blir det sängen för mig. Sov sött!

Foto av Gloucester Place Hotel, LondonFoto av Gloucester Place Hotel, London

Foto av Gloucester Place Hotel, London


Av Emelie - 10 januari 2010 20:22

Ska se Click klockan 9, och efter det ska jag sova så fort som möjligt. Kan man vara mer otagg på skola än mig? Svårt att tro.


Har kommit fram till att detta står på min önskelista, i ordning tror jag faktiskt också att det är. Är så sjukt taggad på att fota i London så ni förstår inte. Men vi får väl se vad som händer.

Av Emelie - 10 januari 2010 17:09

VARFÖR FUNKAR INTE PIRATEBAY? MITT LIV FUNKAR INTE LÄNGRE!


Jag ska välja ut kläder inför morgondagen så jag slipper ha världens fetaste beslutsångest när jag redan har nog bråttom till skolan. Och första lektionen imorgon är slöjd, kan ni fatta? SLÖJD? Usch och fy. Men det är bara satsa, JAG SKA BLI ETT MVG-BARN!!

Av Emelie - 10 januari 2010 15:31

I brist på annat, typ.


Skriv ditt namn utan några A:n.

Emelie, kul...

Är du singel?

NEJ!
Vad är/var ditt favoritämne i skolan?

Musik, lätt!

Vad borde du göra just nu?

Fara till Hemmakväll 

Är du kär i någon just nu?

Ja helt galet, jag älskar dig mest av allt Linus!

Kan du nå dina fötter med raka ben?

Tror nästan det

Kan du vifta med öronen?

Nej...

Kan du skruva tungan?

Ja...?

Har du någosin velat bli läkare?

Nej, det är inget för mig

Tror du på Gud?

Kan inte påstå det

Har du någonsin velat bli brandman?

Nej, men fan vad coolt!

Vad drack du senast?

Melon/Citrus-saft

Vad tittade du på senast?

Min dator

Vem pratade du med senast på telefon med?

Alex enligt min samtalslista

Vem ringde dig senast ?

Alex

Vem sms:ade dig senast?

ÄLSKLING!

Har du några tatueringar?
Nej

Har du rakt eller lockigt hår?

SPIKRAKT, skulle dock gärna vilja ha lockigt

Är du glad?

Ja, jag är superhappy
Är du piercad någonstans?

3 i öronen, naveln

Vad har du för planer ikväll?

Sova

Föredrar du "mjuka" eller tuffa killar?

Jag vill bara ha Linus

Vad vill du bli när du blir stor?

Liten

Har du någonsin kysst två personer på samma kväll?

Nej

Har du någonsin varit helt förkrossad?

Ja

Har du någonsin velat ha någon fast du vetat att du aldrig kan få den personen?

Jag har Linus ♥

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?

Finfint!

Tycker du om ditt liv?

För tillfället? Livet leker och alla är glada!

Vad är din favoriträtt?

KYCKLINGSALLAD!

Vad är din favorit kärleksfilm?

The Notebook, måste det väl vara

Vad tycker du mest om i ditt utseende?

Shit, håret kanske? Men det hade gärna fått vara lockigt

Förlåter du eller glömmer du?

Förlåter och glömmer? Eller?

Har du mest kill- eller tjejkompisar?

Har haft nästan bara killkompisar ett bra tag, men har börjat vara med tjejer mer nu.

Hur länge har du haft bloggen?

Februari 2008 tror jag

Har du någonsin masserat någon?

Ja, det är klart

Vad är du rädd för?

Småkryp, små utrymmen, att bli gammal 

Har någon försvunnit ur ditt liv?

Nja

Har du någonsin haft någon på hjärnan som du inte kan släppa?

Klart

Önskar du att du var kändis?

Nej, för alla blir störda och cp

Önskar du att du var kille?

Det skulle lätt finnas fördelar med att vara det men, nej

Av Emelie - 10 januari 2010 14:58

Det känns lite som en fresh start imorgon. Okej, tro inte att jag är taggad eller något, men jag har bestämt mig för en grej. Jag ska sluta äta godis, chips och allt sådant ända fram till sommaren. Och inte äta på kvällarna, så nu är det slut med det. Från och med imorgon. Nu kör vi för fan!


Ska snart fara och lämna tillbaks filmen på Hemmakväll. Jag tror att det blir en lugn kväll ikväll, upp kvart i 7 imorgon då...

Av Emelie - 10 januari 2010 12:43

Okej. Kvällen började med tjejmiddag på Dallas, supertrevligt. Efter det en kall promenad till Sunnanå. Fest i lokalen. Promenad till Jespers trappuppgång. Åka på Linus pakethållare hem. Linus sov här och det var supermys.


Och det får räcka så, inget nämnt inget onämnt. Det jag kan säga är att Linus är världens finaste kille, jag älskar dig så mycket!


Idag ska jag till Hemmakväll och lämna igen en film som skulle varit inlämnad igår, böter. Helvete. Och ja, vad kan man göra en söndagskväll innan skolan börjar om? Sova kanske? Ja, det finns inte mycket att välja på. Men vi får se helt enkelt, kanske blir det att göra något.


Nu tänker jag ta en dusch och sen gå ut med Mio.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards