ememelie

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Emelie - 16 januari 2010 23:47

Bild snodd av Rebecka! Har spenderat kvällen med brudarna ovanför. Vi har sett Flashdance, fast vi började se Brüno men den var inte så, ja vad var den inte...? Bra? Eller jag vet inte, men Flashdance kändes bara rätt liksom, ni fattar. Efter det spelade vi Tjejsnack och jag vann(?)! Riktigt duktigt tycker jag. Man skulle både dansa, sjunga och ringa och bestämma träff med klassens syggaste kille. Sjukt kul var det iallafall! Måste lätt göras om.


Nu känner jag mig jättetrött, och vet inte varför? Klockan är inte ens 12 och jag känner mig som en zombie. Så nu säger jag god natt.


Av Emelie - 16 januari 2010 19:06

Både låtarna är bra, men Fireflies intro låter som en Sony Ericsson-ringsignal? Det var den första tanken som gick genom min skalle. Den andra var dock lite bättre.


Owl City - Fireflies

Owl City - Vanilla Twilight

Av Emelie - 16 januari 2010 18:15

Har ätit och är proppmätt. Ska börja göra mig klar och så småningom börja bege mig mot Rebecka, där jag ska vara med henne och Antonia, blir super!


Det här är vad jag fick med mig hem idag:

Clarins Compact Powder

Man blir så SJUKT blek på vintern, så fick lov att köpa ett ljusare.

Clarins Powder Compact

Urban by Björn Axén Luxurious glow shine-cream


 Björn Axén Urban Luxurious Glow Shine Cream

Reabook Hexride SHAPE W

REEBOK HEXRIDE SHAPE W BLACK / BLUE

Av Emelie - 16 januari 2010 11:33

Vaknade nyss och hade ont i knäet som helvete, hur fan går det till? Skulle inte förvåna mig om jag har varit uppe och sprungit i sömnen eller något, pinsamt.


Hur som helst, det var sjukt kul igårkväll och var jättetrött när jag kom hem så jag somnade ungefär direkt jag la mig ner i sängen, eller ungefär. Vaknade typ 50 minuter senare och såg att Linus hade skrivit på msn. Svarade, och somnade igen. Så ja, ni kan själva förstå hur trött jag var.


Nu ska jag strax kriga mig upp ur sängen som är lika svårt varje dag, ungefär. Ska äta och sen fara in till stan med mamma, och vi ska köpa träningsskor till mig, underbart. Sen kolla runt lite och förhoppningsvis får jag med mig något hem, även om jag har "köpförbud". Dryga 2 veckor kvar tills London och pengar ska bli MINA. Men vad ska man göra om man hittar något snyggt på stan? MAN KÖPER DET, det är ju bara så? För sen ångrar man sig bara att man inte köpte det också mår man dåligt över det, visst är det så? Klart det är.


Ska försöka skynda mig nu...

Av Emelie - 16 januari 2010 01:32

Ja, snabb sammanfattning av kvällen. Gjorde mig klar och for på Kaplan, kollade på match med trevligt folk. När matchen var slut så började jag röra mig mot Linus och spenderade resten av kvällen där. Vi såg film, pratade massor, skrattade massor och slutade med massage så Linus ungefär somnade, plutten :*


JAG KÄNNER MIG GRYMT GLAD OCH LYCKLIG IKVÄLL KÄNNER JAG, härligt. Nu ska jag dricka ett glas vatten för jag blev så GRYMT törstig, sen ska jag somna till något dåligt tv-program eller ett avsnitt av Two and a Half Men, sov sött! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards