ememelie

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Emelie - 30 januari 2010 19:55

Okej, det har varit en SEG eftermiddag. Har sovit och bara degat och ja, det är väl det enda. Det blev inte att vara med Rebecka ikväll, eftersom att ingen av oss kunde ta oss någonstans. VINTERN SUGER! Man blir ju helt handikappad och man kan inte fara någonstans, ÅH! Nu blir det att sitta hemma ikväll. Ska äta något gott, frågan är VAD, eftersom att jag inte äter chips eller godis. Ska jobba på det. Filmen om Tina och Ike Turner går ikväll på tv, den ska ses.


Imorgon ska jag upp vid halv 10, göra mig klar, och fara och jobba på pappas jobb och tjäna dom sista pengarna till London. SHOPPING!

Av Emelie - 30 januari 2010 09:53

Igår spenderade jag kvällen med Linus! Fick skjuts hit, sen pratade vi ganska länge och bara låg och myste. Efter det åt vi kladdkaka och kollade lite på tv, sen blev det film. Van Wilder tror jag att den hette? Lite som American Pie, typ. Kul var den i allafall! Sen sov jag över här, supermysigt!

Vi vaknade ganska tidigt idag, vid halv 9. Sen gjorde Linus frukost, the och mackor. Han skulle iväg till Storklinta halv 10 så vi steg upp tidigt. Agge var nyss hit och skullle hämta upp Linus, så dom har farit nu och jag sitter ensam kvar i Linus lägenhet och väntar på att mamma ska hämta mig, haha. Har varit en superbra kväll/natt i allafall! Puss älskling, du är bäst!


När jag kommer hem ska jag nog hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen. Dagens planer då? Om jag minns rätt så skulle jag vara med Rebecka, eller det kanske är kvällens planer? Men hur som helst så kommer det bli jättebra.


Nu ska jag inte skriva så mycket längre, ha det bra!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards