ememelie

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Emelie - 13 januari 2010 23:23

Kom just hem från Linus! Vi pratade och myste mest, för det blev rätt sent att fara dit. Supermysigt och kul var det, som alltid! Du är bäst älskling, jag älskar dig så sjukt mycket! Du är det enda jag behöver.


Sängen känns lockande efter att ha cyklat hem i 14-, men Linus följde mig en bra bit, tack älskling! Så nu känns det som det enda rätta att lägga sig under ett stort täcke och bara mysa. Sov gott!

Av Emelie - 13 januari 2010 20:26

Max Factor Masterpice Colour Precision Eyeshadow. Har den till höger(Coffee) och den ljusa(Pearl Beige) i mitten. Dom två tillsammans måste ju vara den perfekta matchningen någonsin. Så snygga!

Av Emelie - 13 januari 2010 19:27

 Ska tipsa om den här grejen till höger hade jag tänkt. Det är ett hårserum från Björn Axén. Har ungefär samma, det är bara flaskan som ser annorlunda ut. Det är så grymt bra! Håret blir mycket lättare att reda ut, och på något sätt så håller sig håret fräschare längre? Och det är rätt sjukt, eftersom att alla produkter som man har i håret oftast gör motsatsen.


145:- kostar den här lilla flaskan på 25 ml, men grymt värt är det!

Av Emelie - 13 januari 2010 18:53

Skolan var seg och tråkig som vanligt. Längtar så grymt mycket tills Sörböle-perioden är över. Men innan det väntar ju nationella, kul... Men även klassresan! Göteborg blir det, troligen den 9onde juni. Det kommer bli super, bara... typ 6 månader kvar...

Ikväll ska jag vara med Linus verkar det som. Han ska och träna så det blir efter det, vet inte vad vi ska göra men det kommer bli jättebra!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards