ememelie

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Emelie - 5 januari 2010 20:24

Av Emelie - 5 januari 2010 17:39

Har varit på Solbacken i eftermiddag. Med mig hem fick jag med mig ett hårserum från Björn Axén och en rosa ljusslinga som ska sitta runt min spegel. Nu vankas det mat i köket och det känns nice, för jag är så grymt hungrig. Ikväll ska jag nog se film med folk verkar det som, fortfarande oklart men ja, det löser sig nog.



Samson - Regina Spektor

Min favoritlåt för rätt länge sen, kom bara att tänka på den idag.

Perfectly Lonely - John Mayer Cover

Klickade runt lite och hittade den här covern som har spelats på högsta volym ur mina högtalare hela helgen, grymt duktiga killar!

Rootless Tree - Damien Rice


Av Emelie - 5 januari 2010 00:48

Linus kom hit vid halv 8. Vi beställde pizza direkt han kom hit från Dallas och sen for vi och hämtade den 10 minuter senare. När vi kom hem till mig igen så åt vi och pratade. Efter det blev det mys, prat och film. Han for nästan nyss och jag saknar han redan. Det har varit prat om en till sleep-over i veckan, längtar redan!  Har haft en sjukt bra kväll, som alltid! Jag älskar dig mest av allt, kan aldrig förklara hur mycket. Du är allt jag behöver och det bästa i mitt liv! 

Nu sitter jag i sängen och kollar på Scrubs, fortsatte kolla efter Linus for. Lättroande program kanske. Ska borsta tänderna sen sussa. Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra. Det var prat om film med Linus och Erik, så vi får se. Mamma ville även att jag skulle följa med på bio någon dag i veckan, har inte riktigt koll på när, men det blir nog bra. Sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards