ememelie

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Emelie - 20 januari 2010 22:17

Saker du inte visste om mig.

  • Temperaturen på vattnet när jag tvättar ansiktet måste vara perfekt enligt mig.
  • På skolan kallas jag Skolkar-Danielsson, Skolkar, och SKD(Som är en förkortning av Skolkar-Danielsson.) Vet dock inte varför...
  • Jag har alltid svarta kläder. ALLTID, nästan. Om jag inte var blond så skulle jag nog vara emo.
  • Jag tycker det är grymt jobbigt med folk som är översminkade runt ögonen, det ser så...äckligt och läskigt ut.
  • Dåliga färgkombinationer på kläder som jag har sett under dagen gör så att jag sover dåligt på nätterna, mardrömmar...
  • Dom här skorna är det VÄRSTA jag vet i hela världen, sneakers med kilklack? Vem fick den äckliga ideén?

Åh, orkar inte fortsätta klaga, jag är på dåligt humör. Sov gott.

Av Emelie - 20 januari 2010 18:54

Vad gör jag ikväll då? Pluggar franska, kul. Har typ aldrig pluggat till något i hela mitt liv, men nu tjatar mamma om att jag ska höja mitt betyg i franska. Hon är franskalärare så hon känner peppen, men inte jag. Jag vill sova.


Var på stan i eftermiddag, i ungefär 2 timmar. Idag har jag verkligen fått klart för mig att Skellefteå är FÖR litet. Fick i allafall med mig underkläder och lite sminktjafs hem.


Vidare till vårens trender. Leggins kommer se ut som ridbyxor. Inget skämt. Och nu sitter man och tänker att vårens mode ser ut som skit, men om någon månad har man på sig det.


Ljusa leggings, beiga eller cremefärgade. Ljust=förstorar, och det ser ut som ridbyxor. Har likadana svarta med markerade knän, grymt snygga. Fast det är väl bara att vänja sig vid ljusare färger. Även militär-färgade jeansleggings ungefär har jag även svårt att vänja mig vid. Får väl se om man går omkring med dessa 3 månader framåt.

       

Av Emelie - 20 januari 2010 14:21

Vi hade ingen SO som var sista lektionen, funkar helt klart. Vi fick sluta mer än 1 timme tidigare, sjukt härligt. Ligger i sängen och tinar, cyklade hem utan vantar och nu fryser jag, värt. Ska ta bussen in till stan 20 över 3 tror jag, vi får se. Hade tänkt gå på yoga idag, men nu finns det ett pass på fredagar också, och inte så sent. Så det blir nog att gå på det istället. Ska skynda mig och göra mig klar nu, får skriva senare.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards