ememelie

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Emelie - 3 januari 2010 22:21

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? NEJ!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag
har du varit kär i någon? Jag ÄR kär i Linus!
är du kär just nu? Som jag sa, jag är kär i Linus :*


Tio frågor om dig själv
fullständigt namn? Emelie Sofia Danielsson
när fyller du år? 24 januari, det är snart för fan!
vad har du på dig just nu? tights, linne och kort kavaj
vilken årstid är bäst? sommar, lätt!

hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna bredvid Linus
vad tycker du mest om hos dig själv? Utseendemässigt eller personligheten? Personlighet så är det väl att jag social.
vad är du bra på? Sova, vara glad typ

sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med Linus!!
sov tillsammans med någon eller ensam i natt? Ensam

10 frågor om dina vänner

vem vet mest om dig? Oj, den var svår, vet inte för tillfället 
vem är den roligaste av dina vänner? Alla är ju roliga, annars skulle man ju inte vara med dom.
vem är snyggast av dina vänner? Dah, alla mina vänner är fräsiga?
vem är mest partyprisse? Haha, jag vet inte
vem är den du helst har filmkväll med? Någon med bra filmsmak.
vem av dina vänner är mest "evil"? Jag
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? Ingen? Eller, va?

10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? mamma eller Anna
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Njaao, ja
vem är farligast i din familj? Anna
vem ser roligast ut i din familj? Haha, vet inte
vem är coolast? Jag?
har ni något husdjur? ja, Mio
vem sover du oftast med? i familjen? Sover med? Eh, ingen!
roligaste kvällen med familjemedlem? Vet inte, elr va?


10 frågor om idag

vad har du gjort? INGET

har du varit glad idag? ja
har du varit ledsen idag? Noppe
har du gjort något bra idag? Nej
vad ska du göra nu? se desperate housewives
har du gjort något dåligt idag? Njaaa, nej
vad har du ätit idag? kycklingsallad
har du duschat idag? ja 

är du trött nu? JAAAA
vad händer imorgon? Ska nog vara med Linus, tror jag!


SKOLAN
Går du i skolan? ja
har du varit i skolan idag? Nej och låt oss säga hallelujah


ANNAT
Hur mår du just nu? bara toppen
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? ja klart
Har du piercat dig? Ja, 3 gånger i öronen och naveln

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? linus
Vem sms:a till dig senast? linus
Vem sms:a du till senast? linus

ÖVRIGT

Är du hungrig nu? NEJ
Vad är klockan nu just nu? 22.35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? bloggen, facebook

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? 5 min sen maybe
Hur länge sen var det du träffa din farsa? 15 min sen maybe

Älskar du din mamma? ja
Älskar du din pappa? ja

SPORT
Går du på någon sport? ja

I så fall, vilken/vilka? fotboll och ridning

Trivs du med den? ja
Tycker du att den sporten är rolig? ja, annars skulle jag ju inte trivas med den
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? ja

ÖVRIGT
Gillar du punk? nej
Har du sminkat dig idag? nej
Vad har du på dig för kalsonger just nu? ska jag säga alla jag har på mig?
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? yes
I så fall, vilken låt för tillfället? Russian Roulette - Rihanna

Vad gillar du för musik? partyyypartymusik

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans? ja
Har du fler än 5 tröjor? ja
Har du string? ja
Har du en vit bh/topp? ja
Har du en svart bh/topp? ja

SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? ja
Använder du Wax? nej
Använder du ögonskugga? jajamen!
Använder du kajal? oftast
Använder du hårspray? inte alltid
använder du volymspray? ibland
Andänder du mousse? yes
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? ja
Använder du parfym? ja!!!
Använder du läppglans/läppstift? Nej
Använder du brunkräm/foundation? ibland, puder mest
Uppsatt hår eller hängande? uppsatt ,eller nja, jag vet inte riktigt. Uppsatt är härligare, men gillar utsläppt mer
Plattar/lockar du håret varje dag? nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? Men NEJ


Av Emelie - 3 januari 2010 18:51

Vilken seg dag idag... Usch. Ska plocka ihop lite på rummet, det ser ut som skit. Borde städa garderoben också. Söndagar är kung dagar att bara dega och ja, dega. Insåg att jag fyller år om 21 dagar också, och nu är det dags för någon slags önskelista. Har börjat fundera på systemkamera, fotar ju varken mycket eller seriöst nu, men det går ju alltid börja. Skulle vara sjukt kul att ha en bra kamera när man åker iväg på resor och på andra grejer, så det skulle inte vara helt fel. Min mobil funkar ändå bra, även fast den är lite old school. Ja, värt att fundera på.

Nikon D3000 + 18-55mm objektiv

Av Emelie - 3 januari 2010 15:28

Haha, jag sa att det skulle bli att ligga i sängen idag, och sant. Vaknde vid 3. Kul. Ligger kvar fortfarande och är död. Har inga planer för kvällen och ska väl förhoppningsvis hitta på något men ja, vem vet. Ni kan höra av er om nån vill göra nåt, har dock inte gratis längre, men what 2 do. Nu har jag tänkt stiga upp, ja....

Av Emelie - 3 januari 2010 00:52

Igår spenderades kvällen och natten med Linus. Vi kollade på film, myste och pratade. Vi skulle upp vid 8, och vi steg upp då också. Åt frukost och sen fick Linus veta att han inte kunde ta sig till Bygdsilijum, dvs anledningen att vi skulle stiga upp tidigt. Så det blev tillbaks till sängen. Sov till 10 i 10, och sen kom mamma och hämtade upp mig. Alltså visst finns det inget bättre än att somna och vakna bredvid den man älskar? Går inte att få ett bättre slut på dagen, och en bättre start på nästa dag.


Resten av dagen spenderades i Piteå hos min mormor. Gick på stan en stor del av tiden och resten av tiden kollade jag på film och åt mat, funkar helt klart. Vi for hem vid sextiden och sen kom Rebecka till mig. Jag duschade och sen for vi ut för att vara med folk. Vi stod ute i 20- länge och det var kallt som cp. Det slutade med Star Wars-tittande och sen en kall promenad hem.


Nu ligger jag i min STORA säng, JAG HAR FÅTT TILLBAKS MIN ANDRA SÄNG! Så jag kommer sova riktigt sött inatt. Ska sova ut imorn, bara ligga i sängen så länge som möjligt och bara dega. Livet känns nice. Nu blir det film-tittande sen sova. God natt!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards