ememelie

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Emelie - 12 januari 2010 22:52

Sitter och kollar på slutet av Paradise Hotel, det är ju inget annat än underhållande, haha! Killen här ovanför, ja, vad ska man säga... Jag förstår inte hysterin!? Snygg? Definitivt INTE!


Förövrigt har vi skridskor imorgon på gympan. Min starkaste sida. Kan man kanske tro, men nej. Det skulle nog vara grymt kul om man var bra på det, men det är jag ju inte. Vi fick idrottsschemat inför vårterminen och den kommer innehålla både BEEP och Broarna runt, får väl se hur det går med det... Vi kommer även prova på gym och första hjälpen. Ska leda en gruppträning också, typ aerobics eller liknande. Önskade bollsport och fick gruppträning... Men det blir nog bra.


Nu ska jag kolla vidare på TV, just nu är det Scrubs. GOD NATT!

Av Emelie - 12 januari 2010 21:53

H&M

 


Av Emelie - 12 januari 2010 19:58

FRÅGAN ÄR VARFÖR DET STÅR I TIDNINGEN ATT DET SKULLE VARA AMY WINEHOUSE, LADY GAGA OSV, SEN ÄR DEN FUCKING AKON! Vilken jävla flopp, han är så dålig, usch.


Träningen var kul! Och det gick jättebra! Ska verkligen fara på det här passet igen. Vill även testa Core någon gång, får se om det blir nästa vecka.


Nu ska jag hoppa in i duschen och efter det se tv. DET ÄR PARADISE HOTEL IKVÄLL! Det är så sjukt bra!


Av Emelie - 12 januari 2010 17:26

Okej ni undrar säkert varför jag har bilder på dom här grejerna, eller ja, frukterna faktiskt. Som är världens godaste ungefär. Litchie-frukt där uppe och Rambutan längst ner. När jag inte äter godis och sånt så byter jag ut det mot frukt istället, funkar helt klart.


Halv 7 ska jag och träna på Campus, mycket träning idag. Är supertaggad på att träna, nu kör vi! Efter träningen ska jag duscha och se London Live när jag kommer hem. Det går man ju bara inte missa, Amy Winehouse och Lady Gaga på scen, helt klart ett måste att se. Kommer sitta bänkad framför tvn en halvtimme framåt. Jag menar hur kul är det inte att se? Amy Winehouse som ALLTID är helt packad på scen, och Lady Gaga som alltid har en ja, speciell show... Så 19:30Svt2


Nu ska jag börja göra mig iordning för träningen, skriver senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards