ememelie

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Emelie - 27 januari 2010 23:30

Nu har jag planer på fredag, ska vara med Linus och sova över, längtar så grymt mycket!


Ska försöka sova nu så jag orkar upp 7 imorgon, jag har ont i huvudet... God natt!

Av Emelie - 27 januari 2010 19:52

Sitter och lyssnar på musik och funderar på att baka något, skulle inte sitta fel känner jag.


Partymusik dunkas just nu ur mina högtalare, fick en GRYMT STOR längtan till sommaren, tänk så sjukt nice! Är FÖR taggad. 17e juni är det skolavslutning i Landskyrkan, det känns alldeles för långt borta. Nu spolar vi tiden lite? Sen får den gärna stanna!


Vad händer i helgen förresten? Något kul som händer? Vi hade pratat om att dra ihop en födelsedagsfest, men vars ska man vara? Där är problemet. Men det får lösa sig. Helgen efter det drar jag runt i London, det kan inte vara sant! Jag sticker iväg över helgen ungefär till London, shoppar och kollar på sevärdheter och är hemma tisdagen efter, inte så tokigt mitt i vintern, va? Ska bara tjäna lite mer pengar, sen är jag ready to go. Har redan börjat med packningslistan, rätt så typiskt mig. Och dagen efter jag kommer hem sitter jag tillbaka i skolbänken med nationella proven i svenska, känns ju bra att börja dagen efter med...


Nu räcker det med dator för ett tag i allafall, får se om det blir mer skrivande senare!









Av Emelie - 27 januari 2010 16:34

Kan säga att det var KALLT på skolan idag, dom byter fönster i våran korridor så det var helt galet kallt. Och eftersom att det var snöstorm ute så blåste det in massor med snö också, trevlig skolmiljö. Fick iallafall skjuts hem, och nu håller jag på att laga middag, eftersom att mamma och pappa skulle äta omelett, usch. Så jag ska göra pasta med kyckling och sallad.


Ikväll är min "lediga kväll". Ska ta det lugnt och göra klart franskan tror jag, fota litegrann också, om jag inte hittar på något annat att göra. Franskan ska vara klar till imorgon och vi ska redovisa ett eget badrum som vi har fått göra. Har inte skrivit texten än eller något, så jag har lite panik.


Nu ska jag fortsätta med min matlagning.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards