ememelie

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Emelie - 21 januari 2010 23:39

I den här bion sitter jag om lite mer än 2 veckor! Avatar i 3D på Imax är nu bokat, nu kan jag sova lugnt. Blev lite stressad där ett tag att biljetterna var slut. Jag och Anna var taggade på midnattsbio 00.20, men inte päronen. 14.20 blev det, och jag längtar grymt mycket! Eftersom att alla har sett den och säger att den var hur bra som helst, så har jag verkligen längtat efter att få se den. Och nu blev det i 3D dessutom!


Imorgon är det vanlig skola då. Efter det ska jag in på stan och kolla lite, har inte bestämt om jag ska gå på stan fredag eller lördag. Blir nog mest troligt lördag. Efter skolan imorn MÅSTE jag städa. Ingen skämt. Det som en gång var min säng är nu... Näe, jag vet inte. Det går knappt sova här. Sen på kvällen ska jag vara med min älskling. Jag saknar dig så sjukt mycket Linus! Längtar!


Nu ska jag försöka sova, känner att jag håller på att bli förkyld, eller så har jag blivit allergisk mot något? Ingen aning. Sov sött!

Av Emelie - 21 januari 2010 21:55

Idag har jag knappt varit hemma, slutade kvart i 4, var på musikskolan 20 över 4. Spelade där tills 6, for hem och bytte om, var på Campus kvart i 7, och nu har jag varit där sen dess. Har tränat i 2 timmar och nu är jag grymt trött. Sitter och kollar på tv nu och ska hoppa in i duschen så fort som möjligt.


Imorgon är det fredag, och fredag=helg. Vi har HK på morgonen, sen är det öppen scen efter det! Blir toppen.


Nu ska jag duscha och sen ska jag sova.



Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards