ememelie

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Emelie - 19 januari 2010 23:44

Har duschat och gjort mig klar nu, ska sova direkt. Och jag saknar Linus jättemycket, längtar tills i helgen då jag ska spendera min födelsedag med han! Det verkar som att det blir att han ska sova över här också, kan inte bli bättre! Längtar verkligen sjukt mycket till helgen.


Nu ska jag sova!

Av Emelie - 19 januari 2010 22:23

Träningen gick bra, core var dock rätt tråkigt, så det blir nog inte det igen, helst inte i allafall. Det var inte så bra träningen heller, aja. Nu ser jag Paradise Hote, spännande. Måste ju vara världens mest underhållande program, inget skämt.


Nu ska jag göra mig klar för sängen och försöka somna tidigt, jag säger det ungefär varje kväll men det händer inte. Så önska mig lycka till. Imorgon är det onsdag och en dag närmare helgen!

Av Emelie - 19 januari 2010 17:50

Blev fruktansvärt shoppingsugen... Barnbidraget kommer imorgon, kanske far in en sväng på eftermiddagen och köper något nytt, till helgen kanske? Åh, vet inte. Blev bara så sjukt sugen på att shoppa...


Nu är jag klar förutom att jag inte har satt upp håret, ska skynda mig och göra någon uppsättning, aaah vad stressad jag är!

Av Emelie - 19 januari 2010 17:15

Så ja. Som jag sa hämtade jag sakerna som hade kommit från H&M. SÅ GRYMT SNYGGA DOM VAR! Och glasögonen... 50 jävla spänn för dom? Det är ju helt sjukt! Dom var underbara, tack.


Nu ska jag ladda inför kvällens träning. Aerobics och Core direkt efter, kan bli tufft. Har aldrig provat core, så jag vet inte hur jobbigt det är, men all träning är kung. Ska hinna plugga lite franska också hade jag tänkt, får se hur det blir med det. Nu ska jag slita mig från datorn, skriver ikväll!

Av Emelie - 19 januari 2010 16:39

Mycket nice som väntade idag, fick ett födelsedagskort "Fröken Sweet Sixteen" från dom vi känner i Haparanda, och H&M-paketet som är hämtat från OK, riktigt nice. Nu ska jag äta, skriver efter.


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards