ememelie

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Emelie - 26 januari 2010 20:31

Jag vet fortfarande inte hur jag ska vänja mig vid ljusa kläder i vår. Ni som ser mig/umgås med mig ofta, vet att jag nästan ALLTID har svarta kläder. Det funkar ju på vintern? Snart måste jag göra om i hela min garderob och flytta fram kläderna med ljusa pasteller och lägga undan allt svart.


Här är två plagg som skulle funka för mig, tror jag. Det blir ju även mycket militärgrönt, så det blir det nog att försöka skaffa någon ny jacka i den stilen, har en från H&M som har varit med ett tag, den funkar nog den med. Hoppas att jag hittar lite vårkläder i London som inte finns här, så jag slipper Gina-shoppa. Och nej, jag ogillar egentligen inte Gina, men DIREKT dom får in något snyggt, så har halva stan det plagget. T.ex det blommiga skolavslutnings-klänningen som alla hade för kanske... 2 år sen? Det är ett typiskt exempel, något snyggt som blir... Jag vet inte, men det är inte snyggt när det inte är speciellt.

Av Emelie - 26 januari 2010 20:07

JAG MÅSTE FIXA SÅ JAG KAN LÄGGA IN BILDER DIREKT FRÅN BLOGGEN, OCH INTE FRÅN APB, DET FÖRSTÖR KVALLAN!


Idag har det varit skola som vanligt, lämnade in mitt gymnasieval. Nu är det bara att hoppas på det bästa. Vi hade även skridskor, som jag är stjärnan på. Eller något. Hur som helst, på något sätt ramlade jag och slog knäet, måste ha varit snyggt eftersom det tog så ont, eller? Mamma och pappa sa att jag skulle börja ha knäskydd när jag åker skridskor, skämtade dom? Nej, så seriösa är mina päron. Så jag har ont nu efter min bail, men var och tränade ändå. Så nu sitter jag och dricker smoothie med mango, citron och banan, frestande? Klart det är.


Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sen sitta bänkad framför tvn och se 2 ½ men och såklart, Paradise Hotel! Måste vara världens sämsta program, egentligen, men jag är helt fast... Åh. Så jag kanske skriver ett till inlägg snart, eller senare.

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards