ememelie

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emelie - 23 augusti 2009 20:16

Jaja, kan berätta om min dag imorn iaf.


  • Ska försöka vakna vid halv 10 och ta mig iväg till stan en sväng, ska till Clive Russel och köpa BRA hårspray, mitt hår är så SJUKT svårt att göra nåt med, elr när man gör det är det super, sen dirr man går ut genom dörren förstörs det, inte kul.
  • Ska kolla runt lite på stan, får väl se, nåt kanske man hittar!
  • Fara hem och äta lunch och sådär, ta det lugnt.
  • Börja göra mig klar för att kriga första dagen på skolan, kommer nog ta ett tag, ska nog bestämma redan ikväll vad jag ska ha på mig, har funderat lite, men vi får se, slänger nog in en bild imorn innan jag far!
  • Ska kriga iväg till skolan och ha 2 lektioner, inte för att vi kommer göra nåt speciellt, men vi ska iaf byta skåp vet jag, annars har jag ingen aning, blir nog massa snack om att vi ska vara snälla med 6orna.
  • Ska fara hem och äta nåt, byta om och fara iväg till stall1, missade förra måndagen när vi egentligen började, men NU är jag redo! TAGGA!
  • Sen ska jag hem och sova, TIDIGT, och tagga inför nästa skoldag.

Jag fattar inte egentligen att 6orna börjar i år, man var nervös när man började i 7an och jag tycker fan synd om 6orna som är ett år yngre och stackarna måste ju vara sjukt nervösa. Jaja, good luck.


Och just ja, var på stan idag och fick med mig ett par RIKTIGA lackleggins med mig hem, 149:- på Bikbok, sista Small som fanns, TIMING! Nu känner jag mig utrustad inför 9an, men kommer komma hem med mycke kläder från huvudstaden om allt går som planerat. Men ha en bra sista sommarlovskväll alla!

Av Emelie - 23 augusti 2009 19:55

HEY BRUDAR, BOYZ, KÄRRINGAR, GUBBAR, SKOGSHUGGARE och alla.

Kom nyss hem från match i Bureå, vi vann med 6-0, HÄRLIGT BRUTTZ! Skön seger. Och mamma och pappa överraskade med pizza, kan det bli bättre? Nu är jag mätt som fan och ska snart hoppa in i duschen, sjukt mys! Sen ska jag städa upp på mitt rum... Längtar verkligen inte, nu ser man inte golvet och det var dags nu att städa känner jag. Garderoben ska jag städa igenom och försöka få nåt slags system i den, för nu hittar jag bara grejer för att det sticker ut en bit av plagget i stort sett, INTE okej.


Nåt som verkligen INTE är okej heller är skolan. Tro inte att jag skämtar när jag har sagt att jag är deprimerad, jag menar det! Jag känns SJUUKT stor press på att jag ska ha bra betyg, vill verkligen ha bra betyg, men man vill ju kunna ha kul också? Har haft rätt kul på lektionerna hittills, 7an och 8an, men nu är det ju fan allvar kom jag just på... Får väl satsa mycket och inte ha så kul... Låter sjukt tragiskt. LÄNGTAR REDAN TILL HELGEN... Veckan kommer börja med lagdag ute i skogen med alla nya 6or och 7or, SPÄNNANDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehehehehheehhehehe. Skolfoto, den enda gången man verkligen MÅSTE bli bra på kort, ojojoj, jobbigt!


Men nu har jag skrivit ALLDELES för långt, så nu ska jag duscha mys och sen ska jag städa, usch, men jaja, PZ

Av Emelie - 23 augusti 2009 13:03

Gomorron! Vaknade för ett tag sen och har hunnit äta också. Idag så mår jag inte bra, har ont i halsen och hostar, trevlig sista dag på sommarlovet! Känns verkligen inte kul, för det första för att jag är uttagen till match ikväll i Bureå och jag vill verkligen vara med! Så jag får kriga med min hals på plan ändå.


Nu sitter jag och ser From G's to Gent's, GO T-BOY! Sjukt roligt program!

I eftermiddag ska jag nog gå på stan ett tag, köpa nåt nåt inför imorn tror jag. Får väl se vad pengarna räcker till eftersom att jag ska till huvudstaden på fredag, men har ändå inte så mycket pengar så det gör ingen skillnad om jag köper nåt nu elr då. Får väl jobba hemma i veckan och käna lite.


 Nu ska jag göra mig klar iaf, skriver mer senare! PZ

Av Emelie - 23 augusti 2009 01:49

For till Linus vid 8, vi har sett Fired Up, mysit och ätit nattmacka :] Har haft en kung kväll som jag alltid har med Linus, du är bäst älskling :*<3 Krigade iaf med moppe hem, just nu är det 10 grader, det stämmer iaf att sommaren är slut... Det här är alltså sista natten man kan vara uppe länge på sommarlovet 2009, känns tragiskt faktiskt. Men sånt får man ta, nu börjar vi 9an, nu är det sista året med er 9C, som kommer bli 9G.


Nu ligger jag och kollar på American History X, har sett den förut så det är lätt att hoppa in, den slutar väl om en timme elr nåt, sen blir det väl att se nåt annat. Hatar den där jävla Stacey, BITCH! Jaja, nu ska jag inte skriva mer, skriver imorn! PZ

Av Emelie - 22 augusti 2009 14:22

DU ÄR FAN VÄRLDENS BÄSTA!!!!!!!!!!!!!!!


Av Emelie - 22 augusti 2009 13:57

Känns som att det var dags för en sammanfattning av sommaren 2009!


  • Var ledare för ett musikläger och käna money, NICE!
  • For till Gothia med Sunnanå F-94♥
  • Var i Kroatien med familjen, sjukt härligt
  • Varit massa med Linus, tältat, varit i Pite och bada och massa :*
  • Varit ute och busat hela nätter
  • Träffat mycket nytt folk!

Ja nåt sånt, det viktigaste. Men lite finns det kvar iaf att göra. Jag far till Sthlm på fredag och springer tjejmilen där! Kommer hem söndagkväll, elr ja vid 6 elr 7. På måndag morgon far jag till fjällen med min klass! Vi får väl se helt enkelt hur kul det blir... Är inte pepp nu iaf men vi får väl se, kan säkert bli trevligt.


JAG VILL PÅ STAN, men dom stänger om typ 2 timmar och jag ska duscha och allt sånt, tar sin tid. Och mamma har inte satt in barnbidraget än... Fast borde ju spara till Sthlm, SHOPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nuuuuuu ska ´jag stänga musiken för jag har ont i huvet... PZ




Av Emelie - 22 augusti 2009 13:26

Hejhopp! Matilda kom hit igår vid middan, vi tog de bara lugnt ett tag sen begav vi oss till Viktor där han, Linus, Kim, Agge, Korre, Holma, Anton var, döda mig om jag glömde nån! Sen började vi vår vandring mot vb, vid badet väntade vi på jesper och navve och rasmus. Sen satt vi där ett tag och funderade om vi skulle gå upp till vb, elr chilla nån annanstans. Det blev nån annanstans. Vi gick till Nordanå och var där, det kom mer folk hela tiden kändes det som. Sen for några, sen kom några andra. Men det vart en lyckad kväll ändå! Sen gick vi till Viktor, hämtade cyklarna och jag och Matilda började cykla mot henne.


Idag vaknade jag typ, 1? Så jag har alltså klarat av att cykla hem och vara ett tag hemma på bara en halvtimme, rätt duktigt av mig. Nu ska jag tta det lugnt på eftermiddagen, se massa tv och jag kommer säkert somna nån gång för vi gick och la oss nååådigt sent.


Ikväll ska jag vara med Linus, längtar redan älskling! Blir hur bra som helst :*

Men nu ska jag iaf ta de lite lugnt och kolla på tv,PZ

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards