ememelie

Alla inlägg under augusti 2009

Av Emelie - 21 augusti 2009 13:30

På måndag börjar vi skolan, ååååh. Kan inte fatta att sommarlovet är över redan, allt har gått så fort! Men ikv kommer det iaf bli roligt, blir en kung sista helg iaf innan skolan börjar om!

Av Emelie - 21 augusti 2009 12:40

For och träffade Alex 12, höll på att försova mig men Matilda ringde och väckte mig, TACK! Nu har jag nyss ätit iaf, är sjukt trött... Och nu sitter jag och geekar dator. Ska bara ta det lugnt nu på dan och duscha osv, göra lite saker här hemma. Sen ikväll ska Matilda komma hit, eller kanske inte ikväll, vid middan elr nåt, ska hon iaf komma hit och vi ska vara här ett tag och sen blir det UUUUUUUUUUUUUUT! Fan va nice :D Men nu ska saker göras,PZ

Av Emelie - 21 augusti 2009 02:17

Var med Matilda ikv, vi gjorde inte så mycket, var ute och gick och prata massa, dansade massa och sjöng massa, jajamen, allt på samma promenad!

Sen for vi till gamla Rusta och tog ut pengar, Navid och Jesper följde och vi stod och pratade ett tag där, sen drog jag hem. Var uppe till 6 igår natt, så är nådigt trött kan man ju säga. Hade tänkt gå och lägga mig tidigt för jag ska och träffa Alex imorn kl 12, så ska inte försova mig elr nånting nu. Blir nog toppen iaf (Y)


Sen på dan ska jag nog bara ta det lugnt, kanske gå en sväng på stan och sen kommer Matilda hit nångång vid middan, vi ska göra oss klara och allt sånt och sen ska vi ut och vara ute hela kvällen, sen sover jag nog hos henne också, vi får se. Är iaf taggad, tror det kommer bli kung!


Men nu måste jag sova på allvar, så sov sött! PZ

Av Emelie - 20 augusti 2009 16:30

Varit en seg dag hittills, har varit hemma själv nästan hela. Men snart kommer väl alla hem igen.


Ska nog äta snart iaf, sen ska Matilda komma hit. Vi ska nog vara med några ikv, vet inte riktigt hur det blir, men det brukar bli bra så vi får väl hoppas på det! Ska duschas innan också, känner typ ingen ork att göra nånting, segt som FAAAAN. Skolan börjar om på måndag också, och skolan kommer börja utan Matilda, hon far till fjällen första måndagen........... Men är ju taggad på att träffa p12orna och f12orna såklart! NAT! taagg...


Näe men nu ska jag göra annat,pz

Av Emelie - 20 augusti 2009 01:36

For och träffade Linus på Hemmakväll, vi hyrde Monsterhuset och köpte en Ben and Jerry's och for hem till mig och såg den och myste. Och senare ringde Agge, så vi for och var med han och Viktor. Vi var ute och frös, stod och prata och sen körde jag hem och jag fryser som FAN! Men nu ligger jag i min sköna säng, så de är lugnt. Nu ska jag se en film, sen sussa! pZ

Av Emelie - 19 augusti 2009 19:19

Hejsan Skellefteå, eller ni som är nån annanstans. Vaknade hos Matilda idag som sagt, hade en toppenkväll igår, jag har världens bästa vän! Även eftermiddagen har spenderats med denna babe. Vi har kollat runt på stan, köpte lite nödvändigt och sådär och det slutade med middag på Dallas och en Café Latte från Andersson's, perfekt eftermiddag! Och nu kom jag nyss hem, ska tvärlocka håret och sen ska Linus komma hit! Som det ser ut blir det film och sen eventuellt fara ut nånstans, blir nog hur bra som helst!(L)


Jag har kommit fram till att jag suger på att hålla ordning. Jag städade mitt rum för kanske... 2 dagar sen kanske, och nu har kläderna börjat ta plats på golvet igen, som dom brukar alltså. Får väl städa upp igen då.


ASSÅ VAD ÄR DET FÖR POJKE SOM KÖR MOPPE PÅ MIN GATA? Jag svär på min vänstra fot att han har kört förbi MINST 20 gånger, vad är felet?


Nu ska jag iaf fara iväg till Hemmakväll och träffa Linus, blir toppen(Y)

HA EN KUNG KVÄLL!

sux

Av Emelie - 19 augusti 2009 12:53

Kom nästan nyss hem från Matilda, är jättetrött... Men sånt får man väl ta.

Idag vet jag inte vad jag ska göra än, stan ett tag kanske, och ikv vet jag inte, jag får väl se helt enkelt. Känner inte för att planera massa osvosv, det får bli som det blir helt enkelt.


all these lies, you konw  what? It hurts

Av Emelie - 19 augusti 2009 04:27

Sitter jag hos Matilda i hennes vardagsrum och vi har varit ute och busat och sådär. Sett film och myst, toppen (Y) Jag är inte alls trött och nu ska vi spela Freddi Fisk, NICE!


Asså nu till dagens irritationsobjekt... VAD ÄR DET HÄR? VAD ÄR DET? DEN ÄR INTE MÄNSKLIG! Jag SPYR, jag SPYR SPYR SPYR! Jag fattar varför sånna som henne blir kända, antagligen att folk kollar på deras bloggar, det är ju det fulaste som finns, på allvar. Och snälla säg inte att alla som skrattar åt dig är avundssjuka, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards