ememelie

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Emelie - 1 november 2009 13:12

Vaknade kanske för en timme sen, var spårat trött idag och var uppe alldeles för länge. Såg 2 filmer och sen tänkte jag att det kanske ändå skulle vara soft med lite sömn, jaja. Har ätit nu och känner hur lockande det känns att lägga sig i sängen igen, men det ska inte hända. Kan också passa på att fråga: Är det någon där ute som sitter och känner, JA, jag vill äta salami? KÖP SALAMI AV MIG! Vi säljer med klassen och jag måste sälja minst 10 feta salamikörvar, köp köp köp! 165 riksdaler! Då vet ni det, hör av er salamiälskare.


Planerna för idag är typ att ta det lugnt, näe men ska gå och lägga mig tidigt för annars kommer jag inte orka stiga upp imorn när skolan börjar. Skolan... åh, känns verkligen inte att säga så. Det är 52 dagar kvar till julafton, så när är nästa lov? 18de december - 11 januari. Jag är så desperat att jag har kollat det. Och jag får mina omdömen imorn om jag har förstått det rätt, jag är...nervös. Jaja. Nu ska jag göra något annat, får skriva mer ikväll. Ha en bra dag!

Av Emelie - 1 november 2009 02:24

Det här har varit en... seg dag? Sov på eftermiddagen och vaknade där vid middagen. Åt och sen duschade jag och for till Kostas där det var folk, Linus, Viktor, Agge, Korre, Ida, Vera, Kevin och Gebo. Vi såg The Hills Have Eyes, 2? Jag tror det var tvåan. Sen taggade Agge att gå ut så vi gick ut och gick runt, och vi hamnade till slut på Max där ungefär hela stan var, så där träffade jag massor av folk. Kul var det, men alldeles föööör kallt. Sen fick jag skjuts hem och det var rätt nice faktiskt. Nu har jag sett en film som heter Definitely, Maybe som var super gullig, en riktig feel-good-film kan man säga. Se den! Failade även och spillde ut ett mjölkglas i sängen, hur lyckad är jag på en skala 1-10? Man börjar ju undra. Så nu blir det att ligga på andra sidan sängen som nästan aldrig används? Men det är ändå skönt att ha en så pass stor säng, fast kan typ inte sova om jag inte ligger vid väggen, HUR SOM HELST så är jag inte speciellt trött nu känner jag eftersom att jag sov typ... hela eftermiddagen? Näe, men nästan i allfall. Så kanske slår på en till film eller något. Planer för imorgon är typ... sova, LÄNGE och sen får vi se om det kanske blir Matilda.


Förresten har jag och Linus varit tillsammans i sammanlag 20 månader på onsdag, eller ja lite mer också. Kan inte fatta det, du är bäst och allt jag behöver. Det här är den bästa tiden i hela mitt liv och jag älskar dg mer än allt!


Nu ska jag sova och jag är verkligen superglad just nu känner jag. Sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards