ememelie

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Emelie - 4 november 2009 23:10

Åt middag och började sen prata med Linus om att göra något ikväll. Han skrev att han skulle komma till mig NU, så jag fick lite panik där eftersom att mitt rum såg ut som... som... näe ord kan inte beskriva. Kläder överallt, handdukar, filtar, kuddar, tidiningar, ja allt. Så panikröjde undan allt som låg framme och bäddade sängen. Sen spelade jag piano ett tag tills han kom hit. Vi har ätit glass och chokladsås, spelat piano, sett Two and a half men osv, mycket skrattande ikväll!

8 månader har det gått nu, sammanlagt 20. Du är det bästa som har hänt mig, på riktigt. Du finns alltid där när jag behöver dig och du vet att jag finns här för dig med. Jag älskar dig och det vet jag att jag alltid kommer att göra, jag är galen i dig! Du är bäst Linus♥

Nu ska jag se en film sen sova. Imorn väntar en alldeles för lång dag, kvart i 4 slutar jag sen blir det musikskolan nästan direkt efter. Just ja, har skolkör imorn med! Blir nog toppen. Sov sött!



Av Emelie - 4 november 2009 15:51

Har inget direkt intressant att skriva om skolan. Vi hade gympa och det var dans, skönt att dra och sheejka loss mitt på dagen. Det var elevledd lektion, och dom visade en dans som vi också skulle göra osv. Cyklade hem och fan vad kallt det är! Träffade Anna W på vägen också.Nu är jag i allafall hemma och sitter och kollar på tv. Jag och Linus har 8 månader idag, jag älskar dig så otroligt mycket, du är bäst älskling! Ikväll får jag se vad det blir för något, skriver mer sen!

Av Emelie - 4 november 2009 00:26

Alla navelsmyckena fanns på Tradera, dom har hur mycket som helst och säljer typ från hemsidor. Ska dock inte köpa nåt därifrån. Ska löpa på stan när jag får mina pengar. Nu ska jag hur som helst börja stänga datorn och sova. Snart iaf. Sov sött!


Dagens datum: 4/11
Dagens Klädsel: Idag var det grå tröja, lacktights, stor svart halsduk och massa armband
Dagens låt: Fix You - Coldplay/Secondhand serenade/Kinder Spirits
Dagens frisyr: Utsläppt svallockar
Dagens smink: Just nu inget
Dagens planer: Dagens planer VAR chilla
Dagens vill ha: Bättre betyg
Dagens saknad: Anna
Dagens tråkigaste: Utvecklingssamtal
Dagens roligaste: Improvisation på musikskolan!
Dagens finaste: Oj, jag vet faktiskt inte
Dagens pinsammaste: Har inte råkat ut för något idag!
Dagens måste: Sova...
Dagens köp: Inget
Dagens sjuka: Om träningsvärk/nackspärr gills så får det bli det
Dagens kärlek: Linus!
Dagens mående: Bra, har dock ont i hela kroppen
Dagens personer: Skolfolk

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards