ememelie

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Emelie - 23 november 2009 21:57

Det blev ingen träning eftersom att det bara var jag som for dit, så satt och pratade ett tag med tränarna, sen for jag hem igen. Nu ska jag äta macka och dricka varm O'boy, och bara mysa framför tvn. Måste säga att livet känns riktigt bra just nu, life is good! Slänger in en feel-good-låt innan jag parkerar i soffan!


 


Av Emelie - 23 november 2009 20:33

Det här kanske ni inte visste om mig...

  • Jag har alltid önskat att jag var kort, vill egentligen vara 165 cm ungefär.
  • Jag pratar alltid alldeles för mycket när jag verkligen inte borde det och om det jag inte borde prata om, pratar även för fort i telefon osv.
  • Mina bästa vänner har nästan alltid varit killar ända sen mellanstadiet.
  • Jag har haft räls i 1 ½ år och är fortfarande inte nöjd med mina tänder, skulle vilja ha tillbaks den ett tag.
  • Jag har bott på Anderstorp tills jag var 8 år, då vi flyttade till Sunnanå, och jag ville verkligen inte byta skola så det var typ det värsta som hade hänt mig då.
  • Jag har ingen aning om vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill bli eller något.
  • Jag har bråttom till min träning!
Av Emelie - 23 november 2009 18:44

Har varit en toppendag idag med Orapin och Celina, fick sluta lite tidigare och nu har jag varit på stallet, barbacka... Aj min ROOOOMPAAA! Nu ska jag äta och senare ikväll blir det träning, peppen finns inte, har så sjukt ont i kroppen. Efter det blir det nog bara ta det lugnt, sova och se tv. Har inte så mycket roligt att skriva egentligen, får se om det blir bättre, ha en bra kväll!

Av Emelie - 23 november 2009 18:44

Har varit en toppendag idag med Orapin och Celina, fick sluta lite tidigare och nu har jag varit på stallet, barbacka... Aj min ROOOOMPAAA! Nu ska jag äta och senare ikväll blir det träning, peppen finns inte, har så sjukt ont i kroppen. Efter det blir det nog bara ta det lugnt, sova och se tv. Har inte så mycket roligt att skriva egentligen, får se om det blir bättre, ha en bra kväll!

Av Emelie - 23 november 2009 09:13

Klockan är kvart över 9 och jag är klar för att fara. Sitter och äter frukost och ska snart börja fara iväg mot Sense. Börjar alltså såhär sent varje morgon, det är ju helt totalt jävla underbart! Slutar 4 och jag kan inte klaga på det, det kommer bli toppen.

Och efter praoen ska jag iväg till stallet som vanligt, kommer bli stressigt eftersom att jag brukar fara härifrån halv 5 och jag slutar 4. Och sen är det väl träning 9-10 ikväll också, får se om jag kan vara med för knäet, hoppas det!


Nu ska jag börja packa min väska och sen börja fara, ha en toppendag! 

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards