ememelie

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Emelie - 7 november 2009 18:58

Nu har jag varit och spelat. Själva uppspelningen var rätt dryg, men det är ju massa trevligt folk som spelar där så det är ändå kul med sånt här. Kom nyss hem och jag ska snart äta hemgjord pizza. Ikväll så är planera oklara, som vanligt, brukar ändå bli toppen så det gör inte så mycket.


Imorn så far jag till Piteå på morgonen, datorn ska såklart med. Blir att kolla på film på bilresan, känns riktigt nice. Dagen kommer spenderas hos min mormor där vi ska äta och sådär. Blir nog även en sväng på stan om något har öppet. Vi ska nog inte vara där så länge, men efter det ska jag vara med Linus, blir hur bra som helst.


Nu ska jag inte skriva så mycket mer, får skriva senare.

Av Emelie - 7 november 2009 11:09

Eller så inte. SNÖ? Snälla nej! Åh, vill ha sommar igen, kändes ju som att det nyss var det, och nu snöar det? 46 dagar kvar till julafton och 40 dagar kvar tills jullovet, känns inte spårat länge iaf. Nu ska jag gå upp och göra mig klar, äta lunch, och sen blir det att fara in till stan och köpa en vit tröja som jag ska ha på konserten idag. Så nu har jag lite bråttom, får skriva mer sen!

Av Emelie - 7 november 2009 01:15

Kvällen började med att Rebecka kom hit, duktigt att hitta hit! Sen gick vi iväg till Richard direkt ungefär och där var han, Elias, Robbe och Rasmus. Efter ett tag kom Anna och Joel också. Vi satt mest bara och degade, gick en sväng till mackarna och köpte lite gott. Eller Elias och Joel åt sina älskade Cheese-dogs(?) och sen traskade vi tillbaks till Richard och fortsatte chilla. Nu har jag gått hem, ensam i snön med en tung dataväska. Blev inte att vara där hela natten, ska upp ganska tidigt och fara på stan för att köpa en vit snygg tröja att ha på konserter med SSB. Sen resten av dagen vill jag ungefär inte prata om. VAD HÄNDER IMORRONKVÄLL? Säg till om något kul händer i denna snöiga håla. Nu ska jag se en film och sen sova, jag fryser som ett cp. Fick ungefär en bild från ikväll och den är från min underbara webcam, Anna och Joel på den här bilden som ni ser och några lirande töntar i bakgrunden.

Nu är det gonatt, eller ja, nästan iaf, sov sött!


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards