ememelie

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Emelie - 18 november 2009 22:45

BILDUPPGIFTEN ÄR KLAR! Tro det eller ej! Nu är det bara en läxa kvar att göra efter att ha gjort ungefär... 6 st den senaste tiden, känns skönt med prao nu i 2 veckor efter den här veckan. Satt som sagt och gjorde bilduppgiften efter maten, hade pratat lite med Linus om att göra något nu på kvällen, men han hade plugg så det var osäkert. Men sen ringde han efter ett tag och sa att jag kunde fara till han, så det gjorde jag! Vi har spela spel, ätit en supergod efterrätt som var kladdkaka med marshmallows och en Marianne-mousse, ni vet sånna där mintgodisar med choklad i och har ett rött/vitt papper runt sig? JAJA, supergott iaf! Sen kollade vi på lite fotboll och nu kom jag hem för ett tag sen. DU ÄR SÅ SJUKT BRA ÄLSKLING, jag älskar dig!


Nu ska jag tvätta bort sminket och sen sussa, ska upp ganska tidigt imorn och duscha innan skolan, brukar alltid bli jättestressigt... På eftermiddagen blir det estet från 13.45-15.45, känns suuupernice! Vi ska vara på Nordanå och öva där, nu börjar det närma sig... Är alla taggade? Jag är supernervös... Men det blir nog bättre efter imorn. Nu ska jag göra mig iording för sängen, sov sött! Slänger in lite bilder som jag hittade...


Haha, vad söta!

Hot_babes_coola_ @_lndn

Jag saknar dig!

NAW!

Har alltid tyckt att vi har varit attraktiva.

Haha, jag kommer ihåg den här dagen! Vi hade en heldag tillsammans, från morgon till kväll. Vi hade 9 månader då, om 16 dagar har vi varit tillsammans i 9 månader nu!

Den där sommaren var lätt den bästa!


Av Emelie - 18 november 2009 16:14

Dagen började med prov, en dag kan ju inte starta sämre. Vet inte riktigt hur det gick, kommer nog klara det. Sen har det bara varit en vanlig dag, dans på gympan och vi fortsatte med våran Michael Jackson-dans, det går framåt i allafall. Nu väntar jag på att mina päron ska komma hem, det verkar bli tacos till middag eftersom kylen/skafferiet är proppat med tacogrejer. Nu ska jag jobba på bilduppgiften, ikväll så är jag ensam hemma, känns nice. Nu blir det att göra annat!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards