ememelie

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Emelie - 25 november 2009 22:40

Jag är så jävla trött. Inget skämt! Jag somnade nyss och nu kände jag bara, vad fan sover jag såhär tidigt för? Så jag gick upp och drack ett glas juice och jag känner mig fortfarande inte piggare, det kan bero på äckelvädret... Men ska hur som helst gå och tvätta bort sminket och tagga morgondagen. Jag har verkligen superont i huvudet nu och jag vet inte vars allt det här kommer ifrån, men jag mår inte ljuvligt just nu. Så det blir nog att säga god natt för mig, kanske ser ett till Paradise Hotel avsnitt innan jag sussar. Men god natt!

Av Emelie - 25 november 2009 19:29

Linus for för ett tag sen, vi har spelat piano och gitarr, sen sett Scrubs och myst massor, jag älskar dig mest av allt!


Nu sitter jag och kollar på Paradise Hotel, åh vad jag är sugen på att resa! Hoppas att det blir att fara någonstans i januari eller något, skulle inte sitta fel. Ska prata med päronen. Sen ikväll ska jag städa hallen, som jag tydligen hade lovat mamma sen annars bara ta det lugnt. Imorn är det prao som vanligt och sen musikskolan. SEN ÄR DET FREDAG! Herrejävla gud! Det är adventskonsert i kyrkan och vi får väl se hur det går... Sen vet jag inte vad jag ska göra på kvällen, får se om vet händer något kul. Men på lördag ska jag vara med Linus, och vi ska äta och mysa, kommer bli hur bra som helst, längtar! 


Men nu ska jag fortsätta kolla, får skriva ikväll!

Av Emelie - 25 november 2009 16:00

Fick en fråga vars jag praoar. Jag praoar på Sense, en smink/parfym-affär som ligger i samma byggnad som Coop, jättetrevligt ställe och det är toppen!


Och nu är jag hemma i allafall, fick sluta en kvart tidigare, skulle egentligen sluta nu. Sitter och fixar mina naglar nu och Linus är påväg vad jag vet, blir hur bra som helst! Vi får se vad vi hittar på, så jag får skriva mer senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards