ememelie

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Emelie - 15 november 2009 20:44

Har varit och tränat, det var... jobbigt... På eftermiddagen satt jag och lärde mig Halo på piano, inte lätt det där, men nu kan jag den hur som helst. Så nu ska jag snart hoppa in i duschen, sen äta en macka eller något, kolla på en film sen sussa. Imorn börjar skolan om, peppen finns inte. Men nu är det sista veckan här innan praoen, känns riktigt nice det i allafall. 1 vecka på Sense och en vecka på Café Kanel, tagga! Nu ska jag duscha, ha en supermysig kväll!

Av Emelie - 15 november 2009 16:11

Mamma och pappa har börjat fråga om jag har tänkt på nåt i julklapp. Här är det jag har funderat ut. Och jag vill inte ha ett flygplan, en resa! Eller hur man nu ska säga det, att vi ska fara utomlands. Hoppas att det blir något efter nyårs eller något. Sen är det mest parfym och bra hårgrejer, sen pengar förstås. Shit, sånt här är svårt... Måste fixa ihop pengar till julklappar till alla andra också, får se hur bra jag lyckas med det. Men snart kommer ju barnbidraget, och ska jobba sen också, så det löser sig nog.


Av Emelie - 15 november 2009 15:31

Har varit uppe på Solbacken efter lunchen, nu har jag sett Bröllopsduellen och ska snart fixa till på rummet, göra det mysit. Ikväll ska jag på styrketräning och efter det ska jag börja plugga till kemiprovet som är på onsdag, vill ha bra på det så jag höjer i NO. Nu ska jag börja med mitt rum... skriver senare!


Jag älskar dig så sjukt mycket, du är det bästa som har hänt mig!

Av Emelie - 15 november 2009 11:17

Lovade att lägga in bilder så här kommer dom. Supertrevlig kväll. Haha, bjuder på bilden längst upp...


Kom hem för ett tag sen iaf, det var inte lätt att cykla hem. Och sen whazzup med folk som är ute och går!? Kan dom inte ta ETT steg i "djupsnön" om man ska kalla det så, så att dom på cykel kan ta sig fram? Det går ju inte cykla i djupsnön, bara där det är framme väg. Eller på Parkbron? Det är inte nödvändigt att gå 3 i bredd och VÄGRA flytta på sig förrän man ungefär skriker: FLYTTA PÅ ER. Blir så sjukt störd! Nu ska jag snart äta lunch, pannkaka.


Filmen igår var super iaf! 2 timmar och 38 minuter räckte den, men den kändes inte så lång. Fast man blev bara rädd för vad som kommer hända och man börjar fundera hur man ska överleva, sick. Innan bion så firade vi Agge! Hade ingen kamera med mig så har inga bilder från det tyvärr! Men vi gav han två rosa Princessbakelser och sen satte vi dit tårtljus och sjöng för han. Han fick en godispåse med melongodisar som han gillar också. Sen inatt for vi tillbaks till Agge och åt Princesstårta och pratade, blev en superkväll! Nu ska jag gå och äta, ha en bra dag!

Av Emelie - 15 november 2009 10:09

Hinner inte skriva mycket nu, men sitter hos Linus, har sovit här! Supermys! Igår var jag på bio med Linus, Rebecka, Antonia, Agge och Viktor. Först firade vi Agge och sen såg vi 2012 på bio, den var hemsk, usch. Sen åt vi tårta hos Agge mitt i natten ungefär. Nu ska jag snart börja cykla hem för Linus ska iväg på match. Skriver när jag kommer hem, då lägger jag nog även in bilder sen när jag var med Klara och alla andra. Hörs senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards