ememelie

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Emelie - 24 november 2009 22:49

Har pratat med Anna på telefon ett bra tag, vi har börjat småplanera om vi ska göra något som att fara till Umeå/Luleå och shoppa när hon kommer hem osv, längtar! Nu ska jag göra mig klar för sängen, sov sött!

Av Emelie - 24 november 2009 21:35

Desperata+kladdkaka med marsmallows och chokladbitar i + grädde, funkar helt klart. Snart ska sminket bort och imorn väntar en ny praodag och då har halva veckan gått, känns lite tråkigt.


Idag är det exakt 1 månad kvar till julafton, känns toppen! Har massor av julklappar att fixa och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till alla, det är ett stort problem.


Men nu ska jag inte skriva något mer, skriver mer imorn!

Av Emelie - 24 november 2009 17:35

Lägger in attraktiva bilder på mig själv, njut! Eller något.


Har varit på prao idag med, har inte haft lika mycket att göra idag som igår, men det var kul ändå. En puder fick åka med mig hem, till och med en Chanel-puder! 230:- gick det på, hoppas att det är bra. Har även fixat naglarna där borta, långa och svarta längst ut, ojoj. Nu har jag ätit och jag och mamma sitter och drömmer om lägenheter  stan, jag är supertaggad på att flytta till lägenhet, det är ju bara jag, mamma och pappa kvar nu och vi använder inte alla rum i huset, så jag skulle inte tacka nej till lägga iaf! Nu ska jag städa, eftersom att jag hade lovat mina päron det, så ha en bra kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards