ememelie

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Emelie - 12 november 2009 22:53

ÅH HERRE JESUS HALLELUJAH I MIN SKAPARE VAD TRÖTT JAG ÄR. Nu har jag bakat, shit! KAKOR TILL OCH MED! Nu sitter jag här och skriver med folk, vissa gladare, vissa mer ledsna, eller ja, vissa väldigt ledsna. Men det ordnar sig snart ska ni se! Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en VÄLDIGT lång dusch. Ska inviga mitt nya shampoo, ekologiskt till och med. Sen ska jag se en riktigt feel-good-film och tagga helgen som är kommer bli fyllda av massa trevligheter verkar det som, får se om allt går som planerat! ÄR SUPERTAGG PÅ HELG, FAN VA NICE! Nu ska jag duscha, ohyes!


Av Emelie - 12 november 2009 20:36

Idag har vi haft läxförhör på franskan, gick typ sämst. Sen hade vi engelskaprov, eller vet inte om man kan kalla det prov, men vi gjorde ett gammalt nationella, tror jag det gick riktigt bra! Sen har det varit estet och lite allt möjligt. For hem och sen nästan direkt iväg till musikskolan och har varit där från halv 5 till 8, inte dåligt länge! Nu har jag kommit mig hem iallafall och ska snart duscha och jobba med bilden. Jag hatar att allt plugg tar över nu, vi har spårat mycket! Vill hinna göra så mycket annat också. MEN IMORN ÄR DET HELG! PEPPA!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards