ememelie

Alla inlägg den 17 november 2009

Av Emelie - 17 november 2009 23:08

Ja, nu är jag officiellt brain-dead. Mitt huvud klarar inte mer, och jag kommer att ha glömt allt till imorn, min framtid existerar inte, jag har ingen framtid. Nu ska jag se en film, gråta en skvätt och sova. Prov direkt på morgonen imorn, mitt liv är över. Efter den här dagen är det slut med sånna här inlägg, jag lovar mig själv det.

Nu ska jag se film, sov sött!



Av Emelie - 17 november 2009 22:51

Jag är för trög, jag förtjänar inte ens att gå i skolan, jag borde skjutas. Plugg kan DRA, har pluggat typ 3 timmar i sträck och INGET går in i huvudet, vad är felet på mig? Snälla, jullov, NU!

Av Emelie - 17 november 2009 21:28

Du är det finaste jag vet, det bästa som har hänt mig.

Går inte beskriva hur mycket jag älskar dig!

Av Emelie - 17 november 2009 19:36

Just nu sitter jag och pluggar, chillyssnar på Amy Winehouse och gruvar mig inför provet imorn. Pappa kom nyss in och sa att jag får 200 kr om jag får MVG på provet, alltså blev det nyss ännu mer press. Behöver verkligen pengar, vill shoppa... På lördag blir det nog stan och kolla runt, köpa något nytt. Har kollat runt lite på hemsidor, efter skor speciellt, barnbidraget kommer ju på fredag! Det är otroligt efterlängtat, lenge har jag levat pank. Nu ska jag fortsätta mitt pluggande, så ni får ha en mysig kväll!

Av Emelie - 17 november 2009 16:51

Kom lite sent till skolan idag, vi hade hk på morgonen, och Signe och jag gjorde pepparkaksdeg, AAAH SÅ GOTT! Var tvungen att gå tidigare från hkn för att det var skolkör, så hann inte äta nånting på hkn. Sen har jag varit och spelat på musikskolan i 40 minuter också direkt efter skolan, och nu så kommer min kväll bestå av plugg till kemiprovet, hääärligt... Fattar ungefär ingenting? Men ska försöka läsa den 100 ggr till så kanske jag kan nåt iaf, har ärligt inte så mycket tid att skriva, känner mig lite stressad inför provet... Får se om jag skriver senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards