ememelie

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Emelie - 14 november 2009 01:35

Var egentligen tänkt att jag skulle vara med Linke och Agge ikväll, men sen skulle dom vara med fler pojkar, så då tänkte jag att dom skulle få ha sin boyznight. Sen frågade Elias om han och Robbandude kunde komma hit, och det gjorde dom. Sen kom Richard. Sen ringde Klara och hon kom ett tag senare. Sen kom Jonte och Navid. Och sen traskade vi ut och busade, sen in till stan och träffade folk på Max, bl.a Linus och hans dudes, blev ju hur bra som helst. Sen kom massor av brudar som hade varit på födelsedagsfest också. Jag och Klara började gå hem efter 12 nån gång. Dom andra hade redan farit från Max, så när jag och Klara kom hem till mig stod Navve och Jonte här utanför och väntade på oss. Så vi stod ute och prata ett tag, Emil kom körande ett antal gånger och när vi höll på att frysa ihjäl så gick vi in och kollade på tv, dom for nästan nyss. LÄGGER IN BILDER IMORN!


Okej det där var den mest konstiga inlägget nånsing, men det får vara så. Imorn ska jag och kolla på min älsklings match på Campus, och det var rätt tidigt... Så borde nästan sova snart. Sen ska vi fara till mig och äta och bada, blir toppen! Det kanske blir bio med folk på kvällen sen, men det får vi se om. Nu ska jag sova/se film, har inte bestämt mig vad jag ska göra än, men sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards