ememelie

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Emelie - 10 november 2009 21:48

Kan bara säga att jag har städat sen 7, inte okej. Men nu är hela rummet städat+ garderoben, känns skönt. Sängen är bäddad och allt är rent. Här nere till vänster ser ni 2 av 3 garderober, om ni undrar vad det där söta blå med moln på är för något så är det massa myskläder på den hyllan så där har ni det. Ni ser även min stora besatthet av flanellskjortor, finns det ett skönare plagg? Svårt att klå. Sen är det jeans, kjolar, tights och basictröjor typ med på den bilden, blev bra i allafall. Sen bilder på vänster är inte lika nice, det var kläderna som skulle vikas ihop och allt. Jag har för mycket saker som jag inte använder kom jag fram till ikväll, onödigt. Tog ett jävla bra tag att fixa till.

Sen längst är det sängen, stor och mysig<3<3<3<3 Är hur som helst klar NU, efter 3 timmars städning. Duschen väntar och sen blir det en film innan jag somnar. Halv 9 imorn ska vi vara på Nordanå och öva med lucian. Morgon+sång=inte nice. Men vi ska vara där hela förmiddagen så det blir väldigt nice. Nu ska jag göra annat!

 

Av Emelie - 10 november 2009 18:44

Åh heeeerregud mitt huvud, tror att jag kommer dö. Hoppas det inte är migrän, ååh. Har hunnit skriva om Marie Curie i allafall, och nu ramlar typ mitt huvud sönder, är extremt ljuskänslig just nu, typ grottmänniska.


Har varit på skolan idag som vanligt, vi såg klart filmen som vi började se på svenskan och den var grymt bra. Sen har det bara varit en vanlig dag med dryga lektioner. Nu ska jag städa min garderob och göra om lite där om jag orkar, just nu känns det inte så. Men har knaprat i mig en alvedon och hoppas på bättre tider. Nu ska jag inte sitta mer vid datorn, så vi får ha en skön kväll!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards