ememelie

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Emelie - 28 november 2009 18:26

Fick en fråga om praoen! Ja, det jag fick göra var väl att hjälpa kunder, hjälpa dom hitta varor osv, sen prismärka saker, fast det finns det nog inte så mycket kvar att göra av eftersom att vi gjorde så sjukt mycket... Sen dela ut shampoprover och sådär!


Och ja, jag fick hela neccesären med grejer! Sjukt va?


Nu har jag duschat och gjort mig klar för det mesta, nu ska jag bara hitta några kläder att ha... Vanliga problemet. Sen kommer Linus snart antar jag? Blir toppen. Nu har jag inte tid att skriva något mer, skriver mer senare!

Av Emelie - 28 november 2009 13:38

Okej, jag missade ungefär gymnasieinfot för att jag var så trött, men jag vet ju redan vad det är jag vill gå, så. Nu har jag gjort ischoklad inför morgondagen, alltså skyltsöndag. Vi ska stå och sälja och jag hoppas det kommer gå bättre än förra året, för ja, det var ju liksom fail.


Nu ska jag städa rummet, som kommer ta 2 år ungefär, sen ska jag till Solbacken och köpa julgrejer till mitt rum, lyssaker tror jag? Och sen ikväll kommer Linus! Är supertaggad, det kommer bli hur bra som helst!

Så nu blir det att skynda sig in i duschen sen börja ta sig iväg, skriver senare!

Av Emelie - 28 november 2009 00:37

Haha, fanns många klockrena bilder från ikväll, var svårt att välja, men här är några i alla fall! Klara och Jonte for nyss, vi har hunnit äta massa popcorn, varit ute och vandrat, hälsat på vänner, pratat om privata saker, osv, osv. Nu är jag trött och redo för sängen, efter att jag har tvättat bort sminket och borstat tänderna. Jag är supertaggad på morgondagen, ska på gymnasieinfo på dagen och sen på kvällen blir det älskling! Längtar verkligen suupermycket! Nu ska jag sova så blir imorgon fort, om man kan säga så? Ja, ni fattar vad jag menar, sov sött!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards