ememelie

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Emelie - 9 november 2009 23:32

BILDBOMB! Typ... Från sommarens saker, lite... Från fjällen och Sthlm iaf! Och se där, det finns bilder på mig utan smink för dom som vill se. Hittade ju som USBkabeln och kameraladdaren, score! Nu blir det nattinatti för mig,sov sött!

Jag och Ida på FBU-gården i Hemavan!

Jag på spårvagnen i Sthlm(?)


Och här nere, jag, Emma och Ida uppe på fjället!

Jag före Tjejmilen, yoyo!


Jag, Jesper och Rasmus påväg till fjällen, in tha buzzzzzzzzzzzzz!

Av Emelie - 9 november 2009 22:19

HAR HITTAT MIN KAMERALADDARE OCH USB-KABELN, ÅÅÅÅÅH MITT LIV BLEV JUST MYCKET BÄTTRE. Nu ligger den så fint här bredvid mig och väntar på att jag ska använda den, yes. Kom hem från träningen för ett tag sen, har inte tagit mig in i duschen pga av datorn, så lätt att man fastnar... Har nu börjat mitt tjatande till hemligt projekt, får se vars det leder... Nu blir det duschen iaf, kanske får ihop ett inlägg till, ha det!

Av Emelie - 9 november 2009 20:18

Nu har jag bytt om till träningen, är dock ett tag kvar, 9 börjar den ju. Sitter och funderar vad som händer i veckan egentligen förutom massa plugg. Har NO-prov att plugga till, vi ska ha ett slags engelskaprov också, var det i veckan, någon som vet? Vi ska göra ett gammalt nationella proven i engelska i alla fall. Sen ska vi skriva ett personporträtt om Marie Curie till NO:n, vi ska göra ett personporträtt på en konstnär också, även göra en bildanalys. Och sen har vi även franskaläxa som innehåller massa plugg tills på torsdag. Varför känner jag paniken stiga? Ska även läsa ut en bok på svenskan som jag inte har läst ut än. JAG FÅR PANIK, 9AN ÄR HELT SICK, jag drunknar i plugg. Men nåt roligt som händer i veckan är att jag ska till Clive Russel! Ska slinga håret, hejdå till utväxten, känns skönt. Vågar inte färga hemma längre, blir ALDRIG så bra som hos en frisör. Så har bokat för klipp/sling, men vet inte om jag vågar klippa, har frisörskräck. Men det kommer nog bli toppen. Och i helgen nån av dagarna ska jag och se 2012 verkar det som, vill verkligen se den, verkar hur bra som helst!


Nu blir det iaf att sätta upp håret och göra sig klar för fotbollsträning, taggar järnet. NU GLIDER JAG VIIIIDAAARE! Slänger in en bra låt som dom sjöng på EMA, lyssna!


Jay Z ft. Alicia Keys - Empire state of mind

Av Emelie - 9 november 2009 18:58

VS

www.kissies.se                               www.fokis.se

Vilken blogg tycker ni är bäst? Jag tycker helt klart Foki, även fast Kissies blogg är rolig att läsa. Men ärligt så måste Kissie provocera sina läsare till att läsa hennes blogg över huvud taget. Om hon inte skulle hitta på massa saker som folk blir nyfikna på hade hon inte varit "Svergies största bloggare". Hon skriver saker som: "Nej, 2 seperata ben och dom ska inte nuddas vid när man går! Samma sak kommer till magen när man sätter sig ner, viker det ihop sig är man fet. Thats is! Det är en “mall” som man antligen accepterar eller inte, feta männsikor säger tex “nej så ska det inte alls vara” bara för dom är för lata för att orka pallra sin feta röv till gymmet."

Sånt måste hon skriva för att locka läsare, smart eller patetiskt? Medans Foki skriver trevligt och gullit och är helt naturlig. Skriver om sin stil, hennes liv, kille, skola, mat osv. Men folk läser hennes blogg för att dom gillar henne, inte hatar henne som man gör med Kissie. Foki har lyckats nästna lika bra som Kissie även fast hon är ärlig, vilken är den bättre bloggen?

Kom hem från Hedensbyn för ett tag sen, nu har jag ätit och ska plugga lite. Klockan 9 - 10 blir det fotbollsträning med brudarna, känns superkul! Även fast vi inte brukar vara så många, men några tappra krigare finns det. Efter träningen blir det dusch och sen plugg, igen... Har massor av skolarbete, men nu är det bara att köra dom här veckorna före praoen, sen är det typ över. Så nu hinner jag inte skriva mer, får se om jag hinner senare!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards