ememelie

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Emelie - 8 november 2009 22:47

Duschade och for iväg till min älskling! Vi har mest bara tagit det lugnt, sett en jättebra film, prata, skratta och ätit kokosbollar. Jag älskar dig så sjukt mycket, du gör mig lyckligast i världen :*:*:*:*:*:*:*<3


Nu ska jag se lite film och sen sussa, imorn är det skola igen och taggen existerar inte. SOV SÖTT!

Av Emelie - 8 november 2009 17:57

Den här filmen är så sjukt rolig och framförallt ärlig. Allt handlar ungefär om hur man ska läsa killar och tjejer, galet bra och GALET bra skådespelare med i en och samma film. Helt klockrena tankar i denna film alltså, fan så bra den är! SE! Har pratat med Linus och han skulle äta snart så ska vara med han efter det då, blir hur bra som helst! Nu ska jag se slutet på den här filmen!

Av Emelie - 8 november 2009 16:35

Dagen har spenderats i Piteå hos min mormor. Gick mest på stan och kollade runt, men ska inte göra av med några pengar nu, måste spara. Kom nyss hem och och nu gör jag ungefär ingenting. Kan meddela att min dator har börjat...knastra? Överhettning? Haha, näe jag vet inte, men den låter iaf, väldigt jobbigt. Ikväll ska jag nog vara med min älskling, vi får se vad vi hittar på :* Nu ska jag hoppa in i duschen, blir ett väldigt kort och ointressant inlägg det hära, menmen, får skriva sen! Nån som har smakat dom här förresten, hittade dom i Piteå idag, dom var zuuuuuupergoda, nån som har provat?

Av Emelie - 8 november 2009 00:01

Idag har mitt liv suuuugit som fan ungefär, är bara arg och sur just nu och allt är bara totalfel känns det som. Jag tänker bara på hur skönt det är att vara lyckligt ovetande om saker, för när man läser något nånstans eller vad som helst så börjar man alltid fundera och oroa sig, är det bara jag som tänker på det? Blir rädd hela tiden.


Ska se film nu och sen sova, blir att gå upp 9 imorn och dagen ska spenderas i Piteå, känns skönt att komma bort. Jag längtar efter min syrra grymt mycket just nu, vill att hon ska komma hem igen. Om hon hade varit här nu så hade hon kunnat följa med till Piteå och vi hade kunnat dra ut på roadtrip med bilen som vi brukade göra och sånt, varför går tiden så jävla fort? Hon kommer hem den 22 december och vill hinna med en shoppingdag i Umeå med henne, om hon fixar körkortet som hon tappade bort så vi kan ta bilen, om vi får såklart, KOM IGEN ANNA! Hur som helst så ska det bli härligt med en dag bort från stan, är sjukt less. Ska iaf gå på stan imorn och fara ut till affärerna utanför stan där man kan fyndafynda. Sen sitter jag även och hoppas på att det blir en utlandsresa i vinter, Egypten maybe, och sen London till våren, skulle vara nice. Vara borta ännu mer, SCORE! Nu ska lägga mig i sängen och dö och se film, skriver imorn.


Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards