ememelie

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Emelie - 20 november 2009 16:52

Hade sovmorgon idag och fick till och med skjuts till skolan, låt oss säga såhär, min dag började bra. Sen har det varit en rätt lat dag eftersom att jag och Signe inte hade något att göra på tekniken, vi blev utslängda för att vi inte hade något att göra, så det blev hål i 1 timme. Sen var det SO och kan inte påstå att det var jobbigt heller. Men att cykla hem i regnet var inte super. Nu ska jag snart äta och planerna för ikväll är oklara, får helt enkelt se var kvällen tar mig.


Imorn på morgonen ska jag på stan och shoppa! Näe, men julklappar litegrann kanske, men förhoppningsvis åt mig själv också. Sen på kvällen verkar det bli kalaspartyfest, blir nog toppen det. Nu ska jag äta!

Av Emelie - 20 november 2009 00:17

JAG ÄR KLAR! I TID! Imorgon ska dessa 2 inlämningar in, en bilduppgift och en SO-uppgift. Jag säger bara en sak. LEDIG. Jag är nu LEDIG från skolarbete i 2 veckor. Imorn är det HELG och det kommer bli supernice! Har planer som verkar bli toppen och gissa vad mer? Imorn kommer pengarna, pay-day! Mitt liv känns genast lite bättre. På lördagmorgon blir det stan och shopping verkar det som. Kanske blir det att köpa julklappar? Vem vet, det måste också göras. Nu ska sminket bort och sen blir det att sussa, känns riktigt skönt. Dagen imorn börjar med musik och vi har dessutom sovmorgon till 09.05, halleluja. Nu ska jag sova, skriver imorn!

Presentation


Hej! Jag är en 16årig tjej som går sista året på Sörböleskolan.På fritiden är det musik, roligt folk och ha allmänt trevligt som gäller. Här är min blogg och jag hoppas ni gillar den!

Omröstning

Är du från Skellefteå?
 Ja
 Nej

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards